Skip to main content

Beste 

 

vorige jaar mijn abonnement afgezegd en naar mijn weten alles betaald, nu een nieuw abonnement afgesloten ingelogd in mijn KPN, zie ik een rekening open staan? Ik schrik me rot, hij is doorgestuurd naar incassobureau. Nu staan al mijn oude gegevens daar vermeld en oud email adres dus ik heb alle brieven etc gemist!! Wie is jullie incasso bureau zodat ik zo snel mogelijk kan betalen en contact opnemen??? Ik ben zo bang voor hoe groot het bedrag is geworden😭

Hallo @Rekening1, dat is even schrikken! Meestal is het zo, dat als iets al door is gezet naar een incassobureau, dat wij er niets meer aan kunnen doen. De snelste manier om hier informatie over te krijgen is bellen (0800-0402, gratis). Als je dit tijdens kantooruren doet kom je uit bij (of wordt je doorverbonden naar) onze Collections afdeling die hier het meest over weet en kan nakijken. 

 


Je hebt nog niet weer gereageerd, @Rekening1. Dan ga ik ervan uit dat je inmiddels meer duidelijkheid hebt. Zo niet, bel alsnog met bovenstaand nummer, of reageer hier (en vul dan je forumprofiel in) dan kan ik voor je kijken of ik wat kan achterhalen.