Skip to main content
Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen voor thuis werkt niet

  • February 3, 2021
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Rekening nummer wijzigen voor Thuis op https://mijn.kpn.com/classic/#/tv-internet-bellen/gegevens 
werkt niet permanent, wijziging sprint weer terug naar oude waarde.

Via keuze menu in https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen.htm#/ser-admin-wijzigen/ser-admin-wijzigen-vast-bankrekening-
Linkt terug naar lege https://mijn.kpn.com/#/

Neem aan dat ik ook de automatische incasso moet wijzigen.

mvg

Sebastiaan

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Dank voor het invullen, ik heb alleen nog even het juiste rekeningnummer nodig. Ik stuur je een privébericht @SJMH voor het juiste nummer. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemiddag @SJMH, oei dat is natuurlijk lastig als dit gebeurt. Heb je het toevallig al laten wijzigen via de klantenservice (0800-0402)? Zo niet, dan wil ik alsnog graag voor je het juiste rekeningnummer opnemen in het systeem. Zou je dan jouw profiel willen invullen en mij een seintje willen geven? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 9, 2021

Hi @Jeroen_dB heb mijn profiel aangevuld. Kan resterende gegevens via persoonlijk bericht sturen


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 9, 2021

Dank voor het invullen, ik heb alleen nog even het juiste rekeningnummer nodig. Ik stuur je een privébericht @SJMH voor het juiste nummer. 


Ik heb gebruik gemaakt van de overstap service van de bank.
Helaas heeft de credit administratie van KPN dit niet doorgevoerd waardoor ik na een jaar aanmaningen van KPN ontvang alsof ik in gebreke ben qua betaling. 
Blijkbaar vindt KPN het te veel werk om de melding van de overstapservice te verwerken in hun administratie en moet ik het zelf online doen. SLECHTE SERVICE.