Skip to main content

Sinds vrijdag spint onze moden, experia 8, iedere dag in storting, Het is begonnen afgelopen vrijdag midden op de dag. Het alleen resetten van de modem is niet voldoende. De stekker van de glasvezelaansluiting moet ook worden verwijderd. Deze moet dan eerst er opnieuw ingedaan worden en als alle lampjes branden kan de modem opnieuw opgestart worden. Dit heb ik zaterdagochtend en van ochtend wederom kunnen herhalen omdat de modem 's nachts in storting schiet.

 

Iemand een idee wat hier het probleem van kan zijn, is de modem op of zit het hem ergens anders in.

 

Hi @Peter Verbeek ,
Welkom op het forum. Goed dat je zelf al iets geprobeerd hebt :muscle_tone2: . Om tot een indicatie te kunnen komen heb ik nog wel wat vragen.
Welke lampjes branden er op de modem (rood, oranje, groen of uit) op het moment van storing. Heb je een probleem met: alleen Wifi, alleen tv, bekabelde internet verbinding of vaste telefonie? Welke lampjes branden er op het glasvezelpunt (of zijn uit) voordat je de stekker er uit trekt?


Beste Denise,

 

Ik weet niet wat er veranderd is maar de afgelopen dagen hebben wij er geen last meer van gehad dus wat mij betreft gaat het over.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Peter


Top om te lezen dat je probleem opgelost is :thumbsup_tone3: .