Skip to main content

Hallo,

Ik heb in oktober mijn abonnement opgezegd. Begin van het jaar kreeg ik een retourdoos. Daar heb ik modem en tv ontvanger ingestopt en deze op 6 januari verzonden. 

Nu krijg ik op 7 weken later het bericht dat het modem terecht is maar de tv ontvanger niet. 

Moet ik hier verder nog iets mee doen?


Alfred Foltin

Hoi @afol. Wat vreemd dat je hier nog bericht van hebt gekregen. Heb je het verzendbewijs nog? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter laten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik aan onze logistieke afdeling doorgeven dat je de ontvangers al retour hebt gestuurd. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten? Ik hoor graag van je!


Hoi,

 

het verzendbewijs heb ik noch. Maar zo als gezegd, zatten ontvanger en modem in het zelfde pakket. 
De andere gegevens staan in mijn forum profiel.

 

Groet, Alfred


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. :blush:


waarom in vredesnaam ontvang ik nu een reminder email dat ik de ontvanger terug moet sturen?

het doorgeven aan de logistieke afdeling lijkt niet te werken.


Wat vreemd dat je alsnog een e-mail hebt ontvangen. Ik zal het nogmaals doorgeven aan onze logistieke afdeling. Er is op dit moment een achterstand bij onze logistieke afdeling waardoor het wat langer kan duren voordat het verwerkt is. Je mag deze brief als niet verzonden beschouwen. Onze excuses voor de verwarring.


Ok, komt er nog ergens een bevestiging als het dan echt afgesloten is?


Zo ver ik weet wordt er geen bevestiging verzonden vanuit deze afdeling. Ik verwacht dat je er nu niets meer van zal horen. Als dit wel het geval is, ga ik er weer achteraan.


helaas heb ik vandaag weer een herinnering ontvangen. Het is echt teleurstellend dat dit niet goed opgelost kan worden


Ik kan mij voorstellen dat het nu wel erg vervelend wordt. Ik heb daarom opnieuw contact opgenomen met onze logistieke afdeling. Zij geven aan dat het bij hun bekend is dat je alle apparatuur al retour hebt gestuurd. Je ontvangt geen boete en kan deze herinneringen negeren. Onze excuses voor de verwarring.