Skip to main content

Ik heb tijdelijk een aanpassing gedaan in mijn abonnement aangezien ik een aantal maanden aan het verbouwen ga.  Nu vraagt KPN mij om de 2 TV ontvangers retour te sturen. Met een aantal maanden ben ik weer terug in de woning en ga mijn TV abonnement weer activeren.  

Is het niet een beetje werkverschaffing en zonde van het geld om deze TV ontvangers retour te moeten doen.

Tevens een bijkomend probleem is dat ze in verhuisdozen ingepakt zitten en in een opslag staan.

Wat zijn de mogelijkheden ?

Nee, die apparatuur moet gewoon terug. En anders gewoon door blijven betalen. Terugsturen is gewoon standaardprocedure. KPN kan daar natuurlijk niet aan beginnen om die apparatuur bij de klant te laten. 


Dat zijn de regels als je iets opzegt in dit geval dus je iTv  en is het logisch dat tv ontvangers retour worden gestuurd omdat al zitten ze nu in een verhuisdoos ze nog steeds geregistreerd staan bij je kpn abo en tevens om fraude te voorkomen


En als je nu tv helemaal stop gezet hebt, dan krijg je straks denk ik een nieuw abonnementsnummer. Dat nieuwe nummer kan je niet invoeren in je huidige kastjes. Je kunt de kastjes wel resetten, maar dat nummer reset daar niet mee volgens mij. Dus je hebt helemaal niets meer aan die kastjes.