Skip to main content

Enkele weken geleden heb ik een KPN box 12 gekregen ter vervanging van een V9. Dat was allemaal goed gegaan maar 3 dagen later was de glasvezel/UTP gedeelte defect gegaan en om dat te repareren is er een KPN monteur langs geweest. De V9 had ik al ingepakt en ik heb de monteur gevraagd om die mee te nemen maar de monteur vertelde mij dat ik die V9 kon weggooien. Ik heb die V9 daarom afgegeven bij de milieustraat zodat die niet in het illegale circuit zou belanden.

Enkele dagen later heb ik helaas de Box 12 moeten omruilen tegen een V10. De box 12 heb ik afgegeven in de KPN winkel. Denk ook niet dat ik anderas die V10 had meegekregen. Als ik me niet vergis heb ik in die tijd ook een brief gehad om de apparatuur retour te sturen. Ik dacht dat die brief betrekking had op de box 12 maar vandaag krijg ik weer een brief met adres sticker en het verzoek om de apparatuur terug te sturen.

Maar ik heb niets meer om terug te sturen en als je de service desk belt en je geeft aan dat je een vraag hebt over het terug sturen van apparatuur dan krijg je een sms en wordt de verbinding verbroken.

Is hier op het forum een KPN medewerker die mij kan vertellen wat ik nu nog kan doen?

Groeten

 

Retourdoos aanvragen, terugsturen met een briefje erin met uitleg en klantnummer 


Die monteur had hem gewoon moeten meenemen. Inscannen zodat hij op de werkbon komt. Vervolgens word het 's nachts uit onze auto's gehaald, en bij aankomst opnieuw gescand waarmee ze zien van wie het komt. Zo hoort het te gaan.

 

Heb je je profiel ingevuld met relevante info?

Als een moderator aan dit topic toe is, zal hij/zij een aantekening maken. Dan ist goed zo.


Hallo @Spiediie, ik heb een aantekening gemaakt. Jij hoeft je niet meer bezig te houden met die V9. Eventuele herinneringen kun je verder ook negeren.Â