Skip to main content

Hi,

 

Ik heb onlangs het KPN modem retour gedaan, maar ik krijg deze mail:

Ik weet dus niet zo goed of jullie het nu wel of niet ontvangen hebben.

Inderdaad een wat vreemde melding.
Als je het hebt terug gestuurd, en je hebt het reçu nog, zou ik me er niet zoveel zorgen om maken. Bewijs van verzending heb je namelijk dan nog. De rest is buiten je verantwoordelijkheid.


Hoi @ml2080. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je dit bericht hebt ontvanger terwijl je het KPN modem al retour hebt gestuurd. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan geef ik aan onze logistieke afdeling door dat je het al retour hebt gestuurd. 


Hoi @ml2080. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je dit bericht hebt ontvanger terwijl je het KPN modem al retour hebt gestuurd. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan geef ik aan onze logistieke afdeling door dat je het al retour hebt gestuurd. 

Gedaan! Dank voor de reacties.


Bedankt voor he achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Waarschijnlijk heeft het retour sturen en deze brief elkaar gekruist. Deze brief mag als niet verzonden beschouwen worden en je ontvangt geen boete. Onze excuses voor de verwarring.