Skip to main content

Onderstaand moet je volgen alvorens iets retour te sturen… maar wat als je nooit Ceva Logistics telefonisch kan benaderen???

 

 

 

Bij apparatuurvoorthuis.kpn.com gekocht?

Het gaat hierbij bijvoorbeeld om een wifiversterker, een chromecast of een DECT-huistelefoon, gekocht bij de webshop apparatuurvoorthuis.kpn.com.

Je hebt 14 kalenderdagen om de bestelling te annuleren en de spullen kosteloos te retourneren.

Terugsturen? Eerst bellen!

Bel met Ceva Logistics.
Vraag naar de retour- of terugstuurinstructie van KPN apparatuur per post.
Je hebt je bestelnummer nodig.
Dit vind je in de bevestigingsmail van de aankoop of op de factuur.

Als ik hun bel (komt niet vaak voor) krijg ik iemand aan de lijn. Waar gaat het bij u mis?


Ik heb ze al zo vaak gebeld; er neemt nooit iemand op. Heb pakket met retoursticker teruggestuurd maar krijg slecht gevoel erbij dat het niet aankomt; waardoor mijn geld niet terug gestort zal worden

 


Heeft u een verzendbewijs?


ja echter is het pakket nog “onderweg” en dat is dus al een week. probeer ook al te mailen naar KPN maar alle mails komen terug… hoe kom ik in contact met KPN zonder dat het me uren en geld kost…?? deze bestelling is al te duur zo.


Ik heb van PostNL wel eens begrepen dat de aankomst soms niet in de applicatie zichtbaar is en hij wel is aangekomen.

 

Bellen met 0800-0402 is de snelste manier. Geef aan dat je een medewerker wilt spreken tegen de computer. Als je hier enkele dagen wacht en je profiel volledig invult, kunnen medewerkers meekijken.


CEVA is totaal niet bereikbaar en neemt nooit de telefoon op. Je krijgt iedere keer een bandje met: "Wij zijn momenteel niet bereikbaar, probeer het later nog meer"


CEVA is totaal niet bereikbaar en neemt nooit de telefoon op. Je krijgt iedere keer een bandje met: "Wij zijn momenteel niet bereikbaar, probeer het later nog meer"

Hallo @FeyO wat is concreet je vraag?

 


Ik heb de van KPN via CEVA Logistics Leidschendam ontvangen veel te lange TV kabel maar teruggestuurd naar KPN retouren, Den Haag, Met n briefje.met t verzoek om n acht meter kortere kabel. Afwachten maar. Hoef geen reactie, ik had geen vraag maar een klacht 


Hallo @FeyO , die kabel had je niet terug hoeven te sturen, is je eigendom, koop gewoon een geschikte kabel in een lokale winkel.