Skip to main content

we hebben nog steeds geen retourdoos ontvangen terwijl er nog slechts twee werkdagen resteren.

Zie deel uit  mail van 10-7-2020 (geheel was te veel voor maximum) of we de spullen nu nog bij KPN krijgen is de vraag.

Geachte heer Zoutewelle,

 

 

We vinden het jammer dat u uw abonnement opzegt. Hartelijk bedankt dat u klant bij ons bent geweest. In deze e-mail leest u meer over de opzegging van uw abonnement op Verdiweg 359  in AMERSFOORT met klantnummer 0106907069.

 

 

Datum beëindigen
We beëindigen Internet en TV per 31 augustus 2020.

 

 

Bij het annuleren of beëindigen van uw abonnement worden ook uw extra diensten behorende bij deze overeenkomst beëindigd (hiervoor worden geen kosten in rekening gebracht).

 

 

Gebruikt u de KPN Veilig software of de KPN Veilig app? Dan bent u per 31 augustus 2020 niet meer beschermd tegen internetgevaren. Het is belangrijk dat u zorgt dat uw apparaten op een andere manier beschermd zijn tegen internetgevaren.

 

 

 

E-mailadressen
Nadat we het abonnement beëindigen, kunt u de KPN e-mailadressen nog 6 maanden gebruiken. Het gaat hierbij om de e-mailadressen eindigend op:  @kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsneteindhoven.nl en @onsnetnuenen.nl.

 

 

U ontvangt een retourdoos voor de apparatuur
Enkele werkdagen voor de beëindiging van uw abonnement ontvangt u een retourdoos waarmee u de apparatuur kunt terugsturen. Verdere instructies voor het terugsturen van de apparatuur vindt u in die doos.

 

 

Uw laatste factuur
U hebt bij KPN uw abonnementskosten altijd een maand vooruit betaald. In de maand voor de beëindiging krijgt u de voorlaatste factuur. Ook daarop worden abonnementskosten in rekening gebracht. Na beëindiging van het abonnement volgt de laatste factuur. Hierop worden de eventueel teveel betaalde abonnementskosten verrekend met de laatste verbruikskosten. Als u teveel hebt betaald, maken wij dit bedrag aan u over. Na de laatste verrekening stoppen wij de automatische incasso. Daar hoeft u zelf niets voor te doen.

 

 

Kunnen we u nog overhalen?
Natuurlijk willen wij u liever als klant behouden. Daarom hebben we aantrekkelijke aanbiedingen voor u als vaste klant. Hebt u interesse? Bel dan gratis naar 0800-0402. O
f klik op ‘Bel mij’ en geef het telefoonnummer door waar we u op mogen bellen.

> Bel mij

 

 

Hebt u nog vragen?
Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

> Vind uw antwoord

 

 


Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Hoi @de zoutjes. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog geen retourdoos hebt ontvangen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in jouw KPN Forum profiel? Dan stuur ik deze door alsnog toe. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hallo @de zoutjes ,

 

Heb je niet toevallig nog ergens een eigen doos liggen? 

 

Je kunt de spullen die je niet meer gebruikt namelijk ook in een eigen doos stoppen en deze gratis retour sturen naar:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn 

 

Bewaar wel het ontvangstbewijs wat je krijgt bij het PostNL-inleverpunt. 


Doe er evt. een briefje in met jouw gegevens. 

Lukt dat versturen zo? 

Als het niet lukt, geeft dat dan ook hieronder nog even aan. 

Dan kan @Vikash alsnog met spoed een retourdoos opsturen. 


@de zoutjes 

Heb je nu alles in een eigen doos teruggestuurd? 

 


We hebben niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat je een eigen door hebt gebruikt. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!


Ik heb geen retourtjes gekregen wonen ondertussen in het buitenland.