Skip to main content

Ik heb mijn retourdoos nog steeds niet ontvangen! Heb al ettelijke keren gebeld met KPN! Graag mailen naar ***

 

Admin: e-mailadres verwijderd

Hallo @Amy12 ,

Heb je jouw abonnement opgezegd? Heb je daarvan een bevestiging ontvangen? 

Je ontvangt uiterlijk veertien dagen nádat KPN het signaal van je lijn afhaalt een retourdoos, als die periode al voorbij is maar je hebt nog niks ontvangen, of je wilt niet langer wachten, dan kan je ook een eigen doos gebruiken. Je kunt de apparatuur dan gratis in je eigen doos sturen naar het antwoordnummer: 


KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Stop een briefje met je adresgegevens in de doos en bewaar het verzendbewijs goed. 


Hi @Amy12! Vervelend dat je zo hard aan het werk moet om de apparatuur terug te sturen. Zou je alleen nog je profiel in willen vullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan zorg ik dat je de retourdoos zo snel als de post deze kan brengen in huis hebt. 


Heb mijn profiel ingevuld.


@Amy12 ik heb je een retourdoos gestuurd. Deze moet binnen 2 werkdagen daar zijn. Je krijgt een SMS met bevestiging dat deze onderweg is! Gezien het hiermee echt wel opgelost moet zijn sluit ik het topic. Mocht je om welke reden dan ook niks ontvangen kan je dat hier laten weten. 


Ik heb mijn retourdoos nog steeds niet ontvangen! Heb al ettelijke keren gebeld met KPN! Graag mailen naar ***

 

 

Beste Amy,
Als je het uiteindelijk terug stuurt, altijd je verzendbewijs bewaren. (niet weggooien, ook niet na een half jaar). 
Inleveren bij de KPN shop in de stad kan ook.
Ook als je m inlevert bij de KPN shop, altijd om een rerourbewijs vragen, ook al zeggen ze dat het niet hoeft hoor ;)
Gr Erwin