Skip to main content

Hoi! Ik heb vanaf 1 september mijn abonnement bij jullie opgezegd wegens een verhuizing, maar nog steeds geen retourdoos ontvangen. Zouden jullie er alsnog een kunnen versturen (naar mijn nieuwe adres). Groetjes marlots

Hi @Marlots, als je abonnement per 1 september stopt, ontvang je binnen 14 dagen ná deze opzegdatum een retourdoos van ons, op het adres waar het abonnement actief was. Dit is een geautomatiseerd proces, ik kan nergens aangeven dat die doos naar een ander adres toe moet. 

Wél kan ik je ons retouradres geven, zodat je de apparatuur in een willekeurige doos alsnog kosteloos naar ons op kunt sturen :slight_smile:

De apparatuur mag naar:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen a/d Rijn

Als je een briefje bij de doos in doet met je oude adresgevens en klantnummer, weten ze bij het retourcentrum dat het pakketje bij jou vandaan komt! Ik wil je wel aanraden om het verzendbewijs dat je ontvangt als je het pakketje wegbrengt, een poosje te bewaren voor de zekerheid.

 


Hoi Maja_

Bedankt voor je snelle reactie! Ik ga de apparatuur in een andere doos naar bovenstaand adres versturen. 
 

Groetjes Marlots


Helemaal prima, heel veel geluk gewenst in de nieuwe woning!


hallo,

 

ik ben ook al verhuisd maar nog geen doos ontvangen. ik wil het wel opsturen naar bovenstaand adres maar weet niet wat er allemaal ook alweer in moet zitten

 

 


Modem, TV kastje(s) met afstandbediening en de power adaptors, en als je ze kwijt wil de kabels die onnodig zijn.