Skip to main content

Ik blijf maar herinneringen krijgen mbt het retourzenden van spullen! 6 februari al gedaan en ontvangen door KPN! 

dit op mijn oude adres. Als ik dan bel kunnen ze het niet inzien en ook mijn adres niet aanpassen waardoor ik de brieven niet ontvang.

100% niet klantvriendelijk!! 

Ook ik heb al zeker 2 weken geleden de spullen retour gestuurd ivm verhuizing. Blijf mails krijgen over dat ik de spullen retour moet zenden. Heb gebeld en daar vertelden ze mij dat dat vaker gebeurt en dat ik er niks mee hoef te doen.  Ben benieuwd...


Ja inderdaad, u hoeft niets te doen…

uhhhhm verstuur die brieven en e-mails dat niet…? 


Welkom, @Susan1972, goed dat je ons gevonden hebt. Het verzenden van deze brieven is een geautomatiseerd proces. Het gaat vaak goed, maar soms krijg je onterecht herinneringsbrieven. Heb je jouw apparatuur al retour gestuurd, dan mag je deze brieven als niet verzonden beschouwen.


Ik kreeg gisteren weer een brief met het verzoek de apparatuur retour te zenden. Dit is de tweede week van februari al gedaan. In de retourdoos van KPN met retourticket zitten 2 ontvangers, 1 experiabox en 3 afstandsbedieningen. Ik kan de brief dus ook als niet verzonden beschouwen? Mvrgr 


Als de apparatuur al terug is, dan mag je de brief inderdaad als niet verzonden beschouwen, @sebas82.