Skip to main content
Beantwoord

Retourzending in niet geretourneerd volgens KPN

• March 2, 2021
  • 5 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik heb een bericht gekregen dat ik een retourzending niet zou hebben geretourneerd. Dat heb ik wel en ook bewijs ervan. Telefonisch contact gehad en nu moet ik het bewijs aanleveren. Aangezien kpn geen chat en mail mogelijkheid heeft, waar kan ik dit nu wel aangeven?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Tisza. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je het retourbewijs hebt bewaard. Je mag het bewijs naar mij doormailen. Je ontvangt zo een privébericht. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Tisza. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je het retourbewijs hebt bewaard. Je mag het bewijs naar mij doormailen. Je ontvangt zo een privébericht. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 3, 2021

Dank je wel voor je bericht. Ik stuur je hierbij de foto met de bewijzen dat ik het pakket heb retour gestuurd en dat het bij jullie is afgeleverd.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt voor het delen van deze afbeelding. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik het doorgeven aan onze logistieke afdeling. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 5, 2021

Gedaan.

met groet, Tisza

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt! Ik heb het zojuist doorgegeven. De brief kan als niet verzonden beschouwd worden.