Skip to main content

Retour zending is door KPN op 30 maart ontvangen hoelang duurt het voordat er geld wordt teruggestort?

De artikelen zijn retour gestuurd in de originele doos naar het adres wat op de KPN site is vermeld.
Op een a4 staan de gegevens op van de afzender. Dit zal toch geen problemen opleveren?

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hoi @Geertvog

Bij het terugsturen van apparatuur is het belangrijk om de informatie per situatie en apparaat aan te houden, anders kan het verwerken van een retour onnodig lang duren. 

Ik wil graag kijken wat ik in deze situatie voor je kan betekenen. Wil je de volgende vragen beantwoorden:

  • Wat heb je precies besteld en hoe: via één van onze winkels, een monteur, via onze klantenservice of via onze Wifi Manager?
  • Naar welk adres heb je de apparatuur teruggestuurd?
  • Kun je een foto van het verzendbewijs uploaden in het topic?
  • Wil jij jouw Forum profiel aanvullen met jouw volledige naam, het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventueel extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik met je kan meekijken!


Telefonisch alles in 1 retour compleet teruggestuurd in originele doos

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

 


Bedankt voor het verzendbewijs en jouw klantgegevens; iets meer toelichting en context zou wel fijn zijn.

Ik begrijp dat jij jouw bestelling voor Internet en TV binnen 14 dagen geannuleerd hebt en de apparatuur geretourneerd hebt. Je noemt in je bericht 2 verschillende adressen; ik zie maar 1 verzendbewijs. Heb je de apparatuur retour gezonden naar het adres in Sliedrecht? En heb je naast het modem ook de SuperWifi punten in hetzelfde pakket geretourneerd?


Je noemt in je bericht 2 verschillende adressen; ik zie maar 1 verzendbewijs.
Heb je de apparatuur retour gezonden naar het adres in Sliedrecht?

En de datum van dat verzendbewijs is 20 februari 2022.   Mogelijk gaat het om het verkeerde verzendbewijs wat wordt getoond als het pakket 30 maart is ontvangen.


Scherp, @Babylonia!

Ik denk ook dat het om een verkeerd verzendbewijs gaat… Als ik Google mag geloven, zit er op dit adres een drukkerij. 


Bedankt voor het verzendbewijs en jouw klantgegevens; iets meer toelichting en context zou wel fijn zijn.

Ik begrijp dat jij jouw bestelling voor Internet en TV binnen 14 dagen geannuleerd hebt en de apparatuur geretourneerd hebt. Je noemt in je bericht 2 verschillende adressen; ik zie maar 1 verzendbewijs. Heb je de apparatuur retour gezonden naar het adres in Sliedrecht? En heb je naast het modem ook de SuperWifi punten in hetzelfde pakket geretourneerd?

 

Bedankt voor het verzendbewijs en jouw klantgegevens; iets meer toelichting en context zou wel fijn zijn.

Ik begrijp dat jij jouw bestelling voor Internet en TV binnen 14 dagen geannuleerd hebt en de apparatuur geretourneerd hebt. Je noemt in je bericht 2 verschillende adressen; ik zie maar 1 verzendbewijs. Heb je de apparatuur retour gezonden naar het adres in Sliedrecht? En heb je naast het modem ook de SuperWifi punten in hetzelfde pakket geretourneerd?

Verkeerd verzendbewijs?  zal nakijken. Is wel naar het adres gestuurd wat is gemeld op KPN pagina als je geen retourdoos hebt dus het retouradres is goed.. EN in de retour doos heb ik dus ook een a4 met alle gegevens instopt.  Alles is terug gestuurd ook de kabels modem en 2 maal 4K tv ontvangers. Na telefonisch contact is gezegd dat de wifi versterkers niet teruggestuurd konden worden “ik was verbaasd” Zij verteld Dat doet KPN nooit.  De monteur adviseerde om de 2 super wifi punten te pakken voor een perfect wifi. zo doende heb ik deze ook genomen. Toen ik ging terugsturen konden deze niet in de originele doos waar de modem en ontvangers in zaten bij. Dus contact opgenomen met KPN. Toen is mij verteld dat deze niet terug genomen worden en ik deze maar moest verkopen op marktplaats. Je snapt natuurlijk wel dat door mij KPN aan niet aan andere geadviseerd wordt…… 
Ik zal nog kijken of ik toch nog.
Ik hoop toch op een goede afloop. Alles is toch op de juiste plek… 
Groet, Geert


Verkeerd verzendbewijs?  zal nakijken. Is wel naar het adres gestuurd wat is gemeld op KPN pagina als je geen retourdoos hebt dus het retouradres is goed.

In je eerdere reactie vermeld je inderdaad wel een adres van KPN waar "bruikleen” apparatuur naartoe zou moeten (modem/router - TV-ontvanger):

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB  Alphen aan den Rijn

Maar je laat je een verzendbewijs zien waarop is vermeld:
Industrieweg 4
3361 HJ  Sliedrecht

Uitgegeven   20-2-22   (20 februari 2022)       11:18 uur

Dat adres verwijst naar Drukkerij van den Dool
https://www.drukkerijvandendool.nl/contact/

Die twee corresponderen  in ieder geval niet met elkaar.
Dus zou het toch maar eens nakijken, want dat is in ieder geval niet het bijbehorende reçu.

Voor aangekochte spullen - 2 SuperWifi punten (waarvoor je geld terug wilt) geldt weer iets anders.   Doorloop de lijst

Heb je apparatuur gekocht bij het afsluiten of wijzigen van je abonnement?
Heb je het gekocht in de kpn winkel, via een monteur, telefonisch of via chat toen je contact met een kpn medewerker had of via de Wifi Manager?

Dan kun je het product binnen 14 dagen retourneren in een kpn winkel met het aankoopbewijs.

Aankoop via de webshop geldt weer iets anders.
(Het wordt er niet makkelijk op gemaakt).


Hierbij de juiste retour afgifte. Had deze te goed bewaard op een prikbord -:) 
Zal eens kijken op de link voor retoursturen  wifipunten.
 

 


Fijn dat je deze alsnog gevonden hebt! 

Ik verwacht dat je komende week een creditfactuur ontvangt. De eenmalige aansluitkosten van €25,- staan hier hoogstwaarschijnlijk nog niet op, deze heb ik apart gecrediteerd, dus deze kosten volgen nog.

Bij annulering worden de volgende kosten in rekening gebracht indien van toepassing

  • Retourkosten (het terugsturen van je bestelling is kosteloos tenzij je er zelf voor kiest om je bestelling aangetekend te verzenden. Deze kosten zijn voor jou)
  • De abonnementskosten voor de periode dat het abonnement gebruikt is
  • Activatiekosten
  • Vooruitbetaalde deel van de abonnementskosten voor de periode dat het abonnement niet gebruikt is

Let op: Heb je geld tegoed? Dan wordt dit, nadat wij de spullen in ontvangst hebben genomen, op het bij ons bekende IBAN-nummer terugbetaald.

Dus contact opgenomen met KPN. Toen is mij verteld dat deze niet terug genomen worden en ik deze maar moest verkopen op marktplaats. Je snapt natuurlijk wel dat door mij KPN aan niet aan andere geadviseerd wordt…… 

Gek dat dit verteld is! 

Op de monteursbon staat het volgende vermeld:
Ruilen of teruggave van apparatuur met uitzondering van maatwerk is in originele verpakking en met bon binnen 14 dagen mogelijk. U kunt hiervoor terecht bij de dichtstbijzijnde KPN winkel. Dit formulier geldt tevens als uw garantiebewijs.

De periode van 14 dagen is inmiddels verstreken, dus hopelijk kun je er nog een andere bestemming voor vinden.

 


Tijdens aankoop gesprek met medewerker KPN is mij verteld dat de aansluitkosten niet gerekend zullen worden (verkoop) dit zal wel gebeuren met de eerste factuur maar zullen dan met de 2de factuur alsnog in mindering worden gebracht!!! 


 

De eenmalige aansluitkosten van €25,- staan hier hoogstwaarschijnlijk nog niet op, deze heb ik apart gecrediteerd, dus deze kosten volgen nog.

De creditfacturen heb je inmiddels ook al ontvangen, zie ik.