Op 3 april 2020 heb ik een bestelling voor KPN Super Wifi gedaan. Deze werd op maandag 6 april 2020 geleverd. Op die zelfde dag heb ik KPN gebeld en is er een retoursdoos opgestuurd. Ik had namelijk een uur na mijn bestelling (op mijn verjaardag) te horen gekregen dat ik een ander systeem als cadeau zou krijgen. Ik heb in de doos een extra brief gedaan met de vraag om een bevestiging te krijgen van ontvangst.
Op 7 april 2020 heb ik de zending retour gestuurd en de gegevens via de chat aan jullie doorgegeven. Via PostNL blijft een retourzending vaak hangen op de mededeling dat het pakket overgedragen zal worden.
Na een week gebeld en te horen gekregen dat het wel goed zou komen. De rekening eenmalig van 199 euro zou niet worden verekend. Jammer dat ik geen bevestiging heb gekregen, maar goed er worden veel pakketjes verstuurd en verhandeld, dus ik liet het erbij.
Op 2 mei 2020 toch een rekening gekregen. Ik heb al wel gebeld en een vriendelijke medewerker die zelf niet thuis was in het retouren heeft navraag gedaan. Eerst zou ik moeten betalen voor er een creditatie plaats kon vinden. Ik vind het prima om deze 199 euro toch voor te schieten maar wil ook bevestiging dat ik volgende maand zonder zelf contact op te moeten nemen het geld weer retour krijg. Kan een medewerker van KPN hier bevestiging op geven. Mondeling heb ik die gekregen maar vind 199 euro toch wel een bedrag om ook schriftelijk iets van op papier te krijgen.
Â
Met vriendelijke groet,
Â
Jeroen