Skip to main content

Goedemiddag,

Ik vind de service rondom KPN momenteel niet best. Roamler zou 2 weken geleden in de buurt zijn voor het vervangen van het glasvezelkastje (de oude is storingsgevoelig). Ik heb geen Roamler gezien die week en ben toch erg veel thuis geweest. Vervolgens gaat DNWG werkzaamheden uitvoeren aan het stroomnetwerk en ik had al zo'n vermoeden dat gaat fout dus stroom overal vanaf gehaald, maar helaas... je begrijpt het al... kastje glasvezel overleden. Gebeld met KPN en er werd mij verteld dat ik optijd belde want dan had ik de volgende dag een nieuw kastje. Top dacht ik.. maar 1 dag zonder tv en internet moet kunnen.. maar helaas de volgende dag geen kastje. Deze kwam nog een dag later... 2.5 dag geen tv en internet. Bel je nog een keer met KPN probeert de medewerker zich overal achter te verschuilen. Heerlijke service dit ! Vervolgens word ik gisteren gebeld, maar ik moest weg... dus ik vraag terug te bellen. Ja dit zou dan rond 3/4 uur zijn. Je raadt het al.. geen KPN. Afschandsbediening is ook al een x gesneuveld en dat binnen 2 jaar.. schandalig !

Ik zou graag een glasvezelkastje en een afschandsbediening op voorraad hebben, want dit nooit meer ! Anders ben ik toch genoodzaakt als ik weg kan elders te kijken.

Hi @Grada T en welkom bij de KPN Community. Dat is inderdaad niet zoals het had moeten lopen. 😕 Wat ontzettend zuur dat er net een stroomstoring was.

Als het glasvezelkastje nu vervangen is dan is deze niet meer gevoelig voor stroomstoringen. Hem nogmaals vervangen zou dus niet meer nodig hoeven zijn, dus eentje op voorraad hebben is daarmee dan ook niet nodig. 🙂 Naast dat dit niet mogelijk is. 

Wat de afstandsbediening betreft, als deze ooit weer een keer sneuvelt dan kun je online een nieuwe afstandsbediening aanvragen. Dan heb je hem binnen 2 á 3 werkdagen in huis en in de tussentijd kun je via iTV Online of de TV app kijken. 
Hopelijk is dat niet nodig en gaat deze gewoon lang mee! 

Overigens kun je voor de dagen dat je geen diensten had een vergoeding aanvragen. Als die pagina niets aangeeft, dan kun je hiervoor ook met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. 
Dan kan mijn collega dit voor je regelen!


Reageer