Skip to main content

Dit is de tweede keer dat Roamler de afspraak afzegd, ik ben al 2 maanden aan het wachten op het verplichte glasvezel en zou afgesloten worden binnen 2 maanden. 

Geen zin in dit gedoe meer,  ik wil geen glasvezel, mag ik gewoon houden wat ik heb aub?

U wordt niet afgesloten hoor. Persoonlijk zou ik wachten tot zij weer contact opnemen. 


Hi @W.O., wat enorm zuur dat er nu voor de 2e keer iets wordt afgezegd, waar je zelf eigenlijk al niet eens behoefte aan had. Waarom er af is gezegd, dat heb ik niet inzichtelijk. Wel weet ik dat het momenteel héél erg druk is bij de teams die het glasvezelnetwerk aanleggen en dat het lastig is om bij bijvoorbeeld ziekte op tijd vervanging te vinden. Dan kan het voorkomen dat er afspraken moeten worden geannuleerd 😐 

Je zult in ieder geval niet afgesloten gaan worden zolang de glasvezellijn nog niet gereed is, dus dat is iets waar je je geen zorgen om hoeft te maken!


Dankjewel Maja voor je reactie. Fijn om te weten dat ik in ieder geval niet afgesloten word.