Skip to main content

Heb instructies op app gevolgd om glasvezelkastje aan te sluiten. heb proces meerdere malen herhaald, maar het rood lampje op glasvezelkastje blijft branden als de power v/h glasvezelkastje wordt aangesloten. Wat is een mogelijke oplossing?

 

Beste @ROBBOZ14 

Dit is erg vervelend, ben je pas van koper op glasvezel aangesloten of heb je al heel lang glasvezel?

Zou je eens een foto willen plaatsen van het glasvezelkastje?


Hoi @ROBBOZ14, welkom bij ons op het forum. Een rood alarm lampje klinkt niet goed inderdaad! Heb je de vragen van Dennis al gezien? Kan je die beantwoorden?

Beste @ROBBOZ14 

Dit is erg vervelend, ben je pas van koper op glasvezel aangesloten of heb je al heel lang glasvezel?

Zou je eens een foto willen plaatsen van het glasvezelkastje?


Omdat je verbinding helemaal niet werkt wil je het vermoedelijk zo snel mogelijk opgelost hebben. Voor het snelste contact kan je ons het beste bellen, een collega kan de verbinding dan direct samen met jou bekijken. We zijn bereikbaar op 0800-0402.


Ik heb mijn profiel ingevuld. Glasvezel is al enige tijd geleden door kpn aangelegd tot in de meterkast. Als ik utp aansluit op modem en hoe power aansluit op modem begint het rode lampje op het glasvezelkastje te branden. Je kunt me bellen

 


Voor de duidelijkheid, dit probleem trad op. Ik het aansluiten van het kpn modem…. Ben net overgestapt


Dank je voor de gegevens @ROBBOZ14, ik zie dat de verbinding nog niet klaar is om aangesloten te worden. De datum waarop aansluiten mogelijk wordt is zo te zien 7 december. Je zult die dag een sms'je krijgen dat de verbinding gereed is, daarna zal je er gebruik van kunnen maken.


Jasper, hij was klaar om aangesloten te worden -via sms bevestigd-, maar toen liep ik tegen dit probleem aan. Ik heb contact opgenomen met jullie service/storingsdienst, zoals door jou voorgesteld. Die heeft voor mij een gratis assistent hulpmonteur gepland. Ik hoop dat de monteur het probleem kan verhelpen.


Ah, dan was die installatiedatum al aangepast naar aanleiding van de monteur. Als een monteur wordt ingepland wordt de installatiedatum daarmee gelijk getrokken. Ik verwacht dat de monteur het dan kan aansluiten, mocht het niet meteen lukken heeft hij een directe lijn met de technische dienst om het dieper te bekijken.


Monteur is langs geweest. Bleek dat signaal niet binnenkwam, niet goed aangesloten in verdeelstation 🙄


Ik zag inderdaad dat de verbinding nu actief is. Dat het aan de andere kant van de kabel was aangesloten had ik niet bij de melding zien staan, maar dat verklaart een hoop. We kunnen bij jou dan veel proberen, maar dan zal het niet lukken als het aan de andere kant niet goed zit.

De monteur had dat goed door blijkbaar en opgelost! Ik zag ook dat je al een wijziging hebt gedaan in het abonnement, welke volgende week actief zal worden.


Ik heb precies hetzelfde probleem. Ziggo is al de opgezegd en nu geen internet en TV dus. Vandaag gebeld met KPN. Monteur kan pas vrijdag komen. Echt belachelijk. 4 dagen zonder 😡😡.

Zo verwelkomen we blijkbaar nieuwe klanten.


Beste @Nick23, welkom! Wat een rottige start! Hopelijk heeft de monteur het op kunnen lossen voor je. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, maak dan gerust een eigen topic aan met je vraag. We helpen graag.