Skip to main content

Zie dat ik niet de eerste ben waarbij dit probleem speelt, zojuist een half uur aan de lijn gezeten al met het 0800-0402 waarbij mij alleen maar de instructies werden voorgelezen hoe ik het moest aansluiten terwijl ik al deze stappen al was doorlopen.
De glasvezel verbinding zou sinds gisteren beschikbaar moeten zijn volgens de sms maar krijg dus helemaal niets.
Wat is hiervoor nu de beste oplossing?

Hoi @LaurensD, welkom hier. 

Alle stappen uitgevoerd? Glasvezelkastje stroomloos gehad voor minimaal 2 minuten? Modem gereset? 

Snelste weg is toch via 0800-0402. Mijn collega kan dan stappen doorlopen en actie uitzetten waar nodig. 

Natuurlijk kan ik dat ook. Wil je dat liever? Vul dan jouw profiel in en geef mij een seintje wanneer je dat gedaan hebt, dan duik ik in jouw verbinding. 


Hi @Bart_Z,

Ten eerste een gelukkig nieuwjaar en bedankt voor je antwoord.
Glasvezelkastje heb ik zojuist ruim 2 minuten van de stroom gehaald en vervolgens weer aangezet maar krijg nog steeds het rode alarm lampje.
Heb op mijn profiel nu mijn klantnummer en andere gegevens ingevoerd, zou je daarmee verder kunnen?

Wat ik van anderen hier heb gezien en gelezen klinkt het vrij zeker dat er een monteur langsgestuurd moet worden zodat de glasvezel kabel goed aangesloten kan worden.

Groetjes,

Laurens Damhuis


Hier moet inderdaad maar even een monteur komen kijken. Ik vermoed dat de patch in de centrale niet helemaal goed zit. Donderdag tussen 1300-1500 uur komt de monteur kijken. Hoor graag hoe dat bezoek verlopen is.Â