Skip to main content

Ik heb mijn installatie afgerond echter brand de rode alarmlamp op de glasvezelaansluiting.

Hierdoor is Internet & TV niet beschikbaar.

De aanslutiing is wel geactiveerd, hier heb ik bericht van gehad.

 

geprobeerd online afspraak te maken voor monteur maar deze geeft steeds een fout/ error terug “er is iets mis gegaan”.

Bellen lukt ook niet, krijg steeds een band en vervolgens de melding dat mijn vraag op dit moment niet behandeld kan worden en de verbinding wordt verbroken.

Hoi @Coowly en welkom op het forum! Niet de bedoeling dat de diensten niet werken. Voor storingen zijn we 24/7 bereikbaar via 0800-0402. Als je inspreekt dat je een storing hebt zou je vanzelf doorverbonden moeten worden. Kijk ook op kpn.com/storing of er niet toevallig een storing is bij jou in de buurt en probeer ook het glasvezelpunt even te herstarten door hem van de stroom af te halen en weer aan te sluiten. Wees voorzichtig met de kabels wanneer je dit doet. Ik ben benieuwd of het dan goed gaat! 


hallo, ik weet niet wanner komt monteur om internet aansluiten. Ik kan niet mijn besteling via internet volgen. Kunt u dat checken ? Mijn adres******

Groetjes, Mieczyslaw

 

Admin: Privégegevens weggehaald


De monteur staat gepland op 29-11-2022 08:00-10:00. 🙂 Mocht dat niet uitkomen, dan kun je hem ook herplannen