Skip to main content

Hallo, 

Sinds zondagnacht hebben wij geen internet. 

Het rode alarmbrandje op het zwarte kastje brandt en het pon lampje is uit. De experiabox brandt ook rood. 

We hebben alle stappen al doorlopen tot aan resetten en stekkers eruit aan toe. 

Ik heb een bedrijf en mijn betalingen gaan via de glasvezel en wens dit graag zsm verholpen te hebben..

Ik hoor graag van jullie. 

Groet, Marleen

Hallo @leen89,

Vervelend. Zitten alle stekkers op en PON kastje, de FTU en de Experia Box vast ?

Kun je sneller met de storingsdienst bellen 0800-0402.

Anders je profiel invullen en wachten op een KPN moderator.

Groet

Bart


Welkom op het forum @Leen89. Dat de verbinding niet werkt is inderdaad vervelend! Ondanks het herstarten van het glasvezelkastje komt het signaal nog niet terug dus? Welk lampje is daarop precies rood, wat staat daar bij? Zou je jouw forumprofiel ook volledig kunnen invullen zodat we mee kunnen kijken naar de verbinding? 


We hebben geen reactie van je gezien @Leen89, ik hoop dat de verbinding inmiddels is hersteld! Als dat nog niet zo is kijken we graag nog met je mee.


Hallo, 

Dank voor jullie reacties. Ik heb de storingsdienst uiteindelijk gebeld en er is een monteur geweest die het probleem heeft opgelost! :relaxed:

 

Dank voor jullie reacties. 

 

 

 


Dat is goed om te lezen, fijn dat de verbinding het weer doet. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.