Skip to main content

Jammer genoeg heb ik er ook last van ,,,echter bij de aanvraag zou ik een monteur krijgen met de installatie hiervan (alarm systeem) geen monteur te zien natuurlijk en direct een rood alarm ledje die brand ,afspraak moeten maken om een monteur te krijgen .jammer dat het weer zo moetWaarom kunnen afspraken niet gewoon na gekomen worden,,(krijg alweer bijna spijt dat ik over gestapt ben)

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @ErikB6, welkom! Excuses voor de late reactie. Heb jij inmiddels contact met ons gehad voor het inplannen van een monteur? Dit gaat het makkelijkst via 0800-0402. Via het forum kan het, zoals je hebt gemerkt, even duren voordat je een respons krijgt. Als we nog wel iets voor je kunnen betekenen, wil je het dan laten weten? Als je je forumprofiel aanvult met je adres en klantnummer, kijk ik graag met je mee. 


Sorry terug ,inmiddels is de monteur geweest bleek dat het in de schakelkast in de wijk niet goed zat ,,,en het is opgelost,,,nu mijn  25 euro nog ;) 


Gaat het om de aansluitkosten? Doorgaans krijg je die op de tweede factuur terug. Als dat niet zo is, trek dan even aan de bel. En ook als het niet om die 25 euro gaat 😉.