Skip to main content

Na het noodzakelijke resetten van Experia V9 lijkt alles weer goed te functioneren, alleen het lampje bij breedband blijft rood branden. 

Goedenavond @Pedortje, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Het kan even duren eer ze reageren, i.v.m. drukte. 


Welkom op het forum @Pedortje. Het is druk op het forum, vandaar dat je nu pas een reactie krijgt van een moderator. Uit je bericht begrijp ik dat alles wel "gewoon" werkt, ondanks het rode lampje? Een rood/oranje lampje bij Broadband op een V9 modem kan er op duiden dat een deel van de pairbonding niet goed werkt. Ik kan dit voor je nakijken indien nodig. Zou je dan wel jouw profiel in willen vullen? 


Beste Jeroen. 

 

Profiel is ingevuld. Alvast bedankt voor je hulp

 

Annemiek


Goedemorgen @Pedortje, als ik een meting doe op jouw verbinding, meet ik onregelmatigheden. Vandaar het rode lampje. De uitkomst van de metingen is dat er een monteur dient langs te komen. Wanneer zou die langs kunnen komen?


Goedemorgen Jeroen,

Graag op een maandag. Vaste telefoon verbinding is nu ook out of order.

Bedankt voor snelle reactie. Super 

Groetjes Peter, ook namens Annemiek


Ik heb voor jullie maandag 7 december tussen 10:00-12:00 een monteur ingeboekt.