Skip to main content
Beantwoord

Rood lampje Experia Box V10 blijft branden kan wel internetten en bellen via lijn 1

  • May 10, 2020
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Rood lampje ’Service’ brandt, paar keer opnieuw opgestart, maar probleem blijft. 

Wat moet ik doen om dit te verhelpen?

Beste antwoord door Jaap_V

Hallo Bart, bedankt dat je reageert. Toen ik mijn bericht po(o)stte stond het lampje lang op rood. Aan het einde van de dag ging hij plots weer op groen en sindsdien gaat het goed. Probleem op het oog opgelost. 

Geen idee wat de oorzaak kan zijn geweest. Is de router misschien geüpdate? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • May 15, 2020

Hallo @Jaap_V Dat klinkt niet goed. Ik kijk graag mee, als dat nog nodig is. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • May 16, 2020

Hallo Bart, bedankt dat je reageert. Toen ik mijn bericht po(o)stte stond het lampje lang op rood. Aan het einde van de dag ging hij plots weer op groen en sindsdien gaat het goed. Probleem op het oog opgelost. 

Geen idee wat de oorzaak kan zijn geweest. Is de router misschien geüpdate? 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • May 18, 2020

Ha @Jaap_V Goed nieuws! Van een update gaan lampjes niet direct rood branden, volgens mij. Wellicht was er simpelweg een korte storing. Fijn om te horen dat alles weer in orde is in elk geval.