Skip to main content

Hallo,

ik heb al de hele middag geen internet in huis. Op de modem brandt aan de zijkant een blauw lampje, de modem zelf (voorkant) brandt rood. Ik heb alles geprobeerd via de site - resetten, stekkers eruit, niks helpt. Zijn er nog tips voordat ik KPN ga bellen?

vr gr Margot

Zo snel mogelijk bellen zou ik zeggen. Rood lampje is niet goed, daar valt weinig aan te doen. Je kunt kijken of het kabeltje goed zit. Maar anders moet er een monteur komen.

0800 0402

Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken. 


Hi @MargotAB, wat rot dat je verbinding het niet doet. Ik zie dat Nick je al de juiste kant op heeft gestuurd. Via de klantenservice ben je het snelst geholpen. We kunnen je ook via het forum helpen als je wilt, vul dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in en geef hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan. Dan kijken we de verbinding voor je na.


Hi @MargotAB, wat rot dat je verbinding het niet doet. Ik zie dat Nick je al de juiste kant op heeft gestuurd. Via de klantenservice ben je het snelst geholpen. We kunnen je ook via het forum helpen als je wilt, vul dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in en geef hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan. Dan kijken we de verbinding voor je na.

Mijn forumprofiel is helemaal ingevuld. Dus als u de verbinding zou kunnen nakijken, super!


Zo snel mogelijk bellen zou ik zeggen. Rood lampje is niet goed, daar valt weinig aan te doen. Je kunt kijken of het kabeltje goed zit. Maar anders moet er een monteur komen.

0800 0402

Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken. 

Dank!!!


Bedankt voor je gegevens @MargotAB. Ik krijg vanaf hier ook geen verbinding met je experiabox.
Ik vermoed dan ook dat er óf iets defect is met je aansluiting of een grotere storing (nog niks over bekend op dit moment).
Zoals hierboven ook al genoemd wil ik je aanraden hierover toch even te bellen. Mijn collega's bij 0800-0402 kunnen dan meteen een afspraak met je inplannen.

 

Nog even voor de zekerheid 🙂 het powerlampje op je glasvezelkastje brandt wél toch? En die stekkers zitten er allemaal in?


Bedankt voor je gegevens @MargotAB. Ik krijg vanaf hier ook geen verbinding met je experiabox.
Ik vermoed dan ook dat er óf iets defect is met je aansluiting of een grotere storing (nog niks over bekend op dit moment).
Zoals hierboven ook al genoemd wil ik je aanraden hierover toch even te bellen. Mijn collega's bij 0800-0402 kunnen dan meteen een afspraak met je inplannen.

 

Nog even voor de zekerheid 🙂 het powerlampje op je glasvezelkastje brandt wél toch? En die stekkers zitten er allemaal in?

Hallo, 

ja, het powerlampje én het lampje van Ethernet branden op het glasvezelkastje. Net de box nog eens gereset maar nu blijft hij oranje branden.. toch maar bellen dus. Bedankt voor het nakijken!


Bedankt voor je gegevens @MargotAB. Ik krijg vanaf hier ook geen verbinding met je experiabox.
Ik vermoed dan ook dat er óf iets defect is met je aansluiting of een grotere storing (nog niks over bekend op dit moment).
Zoals hierboven ook al genoemd wil ik je aanraden hierover toch even te bellen. Mijn collega's bij 0800-0402 kunnen dan meteen een afspraak met je inplannen.

 

Nog even voor de zekerheid 🙂 het powerlampje op je glasvezelkastje brandt wél toch? En die stekkers zitten er allemaal in?

Hallo, 

ja, het powerlampje én het lampje van Ethernet branden op het glasvezelkastje. Net de box nog eens gereset maar nu blijft hij oranje branden.. toch maar bellen dus. Bedankt voor het nakijken!

Om het topic even netjes af te sluiten - het ‘glasvezelkastje’ bleek stuk te zijn. Dit is super netjes vervangen en alles doet het weer!


@MargotAB Super, fijn om te horen en dankjewel voor de terugkoppeling!