Skip to main content

Wij hebbne sinds vanmorgen ineens een roodlampje bij de modem bij internet en we weten niet wat we moeten doen 

alles op site van klaar kpn al geprobeerd veranderd niks 

@1029178488 Welkom hier! Goed dat je aan de bel trekt hier zodat wij met je mee kunnen kijken wat er aan de hand is. 
Ik heb ondertussen je gegevens erbij gepakt en zie dat het modem niet meer online is. Reageert het modem helemaal niet op bijvoorbeeld een reset, of valt hij wel uit en start hij weer op, maar blijft het lampje rood? 

Ik neem aan dat jullie helemaal geen internet, telefonie of tv hebben nu, klopt dit?  Laat het maar weten, ik kijk graag met jullie mee naar een oplossing. 


Hee Lisa 

reset hebben we gedaan alleen lampje blijft rood 

de rest doet het wel dus tv enzo kunnen we gwn gebruiken


@1029178488 Bijzonder.. Ik heb op de achtergrond het modem proberen te bereiken, maar dit lukt helaas niet. Ik vermoed dat het modem aan het eind van zijn latijn is. Ik stuur een nieuw modem naar jullie toe via een koerier. Zou je je profiel nog kunnen voorzien van een contact telefoonnummer. We sturen namelijk één dag van te voren een sms met daarin het tijdsblok dat de koerier langskomt. 
Dinsdag kan de koerier langskomen tussen 1200-1500 uur, 1500-1800 uur of 1800-2100 uur. 
Laat maar weten wat het beste uitkomst. Ik hoor graag van jullie. 


@1029178488 Omdat het anders waarschijnlijk langer gaat duren, heb ik even de stoute schoenen aangetrokken. Ik laat het modem leveren dinsdag a.s. tussen 1200-1500 uur. Er waren 2 06-nummers bij ons bekend, Ik heb het nummer doorgegeven dat eindigt op 608. Dit is volgens mij het laatst gebruikte contact telefoonnummer dat bekend is bij ons. 

Ter info: 

  • De koerier neemt de V8 + de stroomadapter van de klant mee. Jullie krijgen een nieuw modem (V10a) + stroomadapter hiervoor in de plaats
  • Zou je het modem + stroomadapter klaar willen zetten voor de koerier? 
  • De koerier heeft zelf een doos om de artikelen in te verpakken, de klant hoeft dit niet zelf te doen
  • De installatie van het modem moeten jullie zelf doen. Mocht je er niet uitkomen, schroom dan niet om ons te bellen (0800-0402) of hier een reactie te plaatsen.

Mocht ik nog iets voor jullie kunnen betekenen, dan hoor ik dit natuurlijk graag. 


Hee lisa

dat zou heel fijn zijn 

tussen 12.00 en 15.00 is er iemand thuis 

heb nog wel een vraagje zitten er kosten aan verbonden 


@1029178488 Bedankt voor je snelle reactie! Goed gegokt dus. Nee hoor, het is geheel gratis. Ook de levering door de koerier aan de deur. :blush:


@1029178488 Heb je het modem inmiddels ontvangen en geïnstalleerd? Hoe bevalt het nieuwe modem? Als je nog verdere vragen hebt, dan lezen we het hier graag. :blush:


Hee Lisa 
Het werkt allemaal 

bedankt voor de service 


Reageer