Skip to main content
Vraag

Rood lampje op de Experia Box

  • February 9, 2020
  • 7 reacties
  • 1357 keer bekeken

Adje616161
Nieuwkomer

Goedenavond,

 

mijn wifi netwerk werkt niet meer experia box v10a brand rood licht.

ik heb alle geprobeerd zoals de kabels eraf gehaald gerest enz…

en nu?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

  • Nieuwkomer
  • February 9, 2020

Spanning erafhalen…..

10 minuten wachten.

Spanning weer aansluiten en even geduld totdat de box opstart….

Lampjes moeten dan groen branden.

Veel succes

 


Adje616161
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 9, 2020

Bedankt voor je reactie.

Waar bevind de spanning ??


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 10, 2020

Bedankt voor je reactie.

Waar bevind de spanning ??

Op het stopcontact :wink:

Welk lampje precies op de Experiabox is rood?


Adje616161
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 10, 2020

Heb ik al tig x gedaan.

in het midden van het box heb je een lampje die normaal groen moet branden maar bij mij is het rood geworden.


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 10, 2020

Hoi @Adje616161 
Heb je glasvezel of DSL?
Bij glasvezel kijk dan even of de lampjes bij het glasvezelmodem wel branden.
Zo niet start deze dan even opnieuw op door de stekker er even uit en in te doen.
Neem anders contact op met de KPN
Dat kan telefonisch 0800 0402 en zijn 24 uur p dag en 7 dagen per week bereikbaar.
Of chatten via de LiveChat functie onder kantoortijd

Je kunt ook wachten tot webcare dit binnenkort overneemt, zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Adje616161, welkom! Goed dat je het forum hebt gevonden. Jammer om te lezen dat je diensten niet meer werken! Kan je je forumprofiel inderdaad aanvullen met je gegevens? Dan helpen we je er graag verder mee. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, @Adje616161. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.