Skip to main content

Hallo, het rode lampje van mijn v10 blijft branden.

Hallo, het rode lampje van mijn V10 blijft branden.


Hallo @Jan kei! Welkom op ons KPN Forum. Bedankt voor je topic. Als ik je goed begrijp heb je geen diensten op dit moment? Wat balen. In eerste instantie vragen wij altijd om het modem even stroomloos te maken en eventueel een reset uit te voeren. Mocht dit niet baten, dan ben je het snelste geholpen door te bellen met onze telefonische klantenservice (0800-0402). Dit is ons gratis nummer. 

Als je liever hier geholpen wordt, dan doen wij dat met alle liefde. Wel kan een reactie soms even op zich laten wachten. Om je hier te helpen, vragen wij je abonnementsgegevens in te vullen in je profiel en hier een seintje te geven als je dat gedaan hebt. Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer hebben we nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Ik hoor het graag Jan Kei! 


Hallo Lisa, inmiddels is het probleem verholpen. Dankjewel.


 Hoi ik heb het zelfde probleem experia box lampje blijft rood ook na reset modem paar dagen geleden ontvangen, snap er niks van


Hallo @Moenz , heb je glasvezel of koper?

Indien glasvezel, haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en reset na herstart van de glaskast het modem weer eens. Gaat u alles goed?

Succes.

 


Koper

 


Hallo @Moenz , als je een Experia V10 hebt die dan eens een monteurs-reset, d.w.z. met een paperclip in het resetgaatje en de resetknop vóór op het modem tegelijk indrukken totdat de lampjes uitgaan en dan meteen loslaten.

Gaat het nu goed?

Succes.

 


Heb ik allemaal gedaan er moet een monteur  naar mijn wijk gestuurd worden  zodat  kast aangezet kan worden in de wijk heb kpn  gebeld en dat willen ze pas over een week doen echt schandalig  ik ben 6 weken verder  maar tot op heden  geen internet ik denk dat ik maar overstappen  wat een service  van kpn om dat jullie  een storing hebben en mijn order niet hebben  verwerkt  naar mijn nieuwe adres en Julie zaakjes niet  op orde hebben  moet ik weer een week wachten ik dacht kpn voor kwaliteit  en service  maar nee  hoor ik stap wel over na ziggo  later jan