Skip to main content

Ik heb dus sinds ik gisteravond thuis kwam plots geen wifi en tv meer. De experiabox (v10a) brandt rood, knippert vervolgens even blauw, wordt dan een halve minuut groen (en dan denk je YAY hij doet het maar helaas peanutbutter) en dan begint het weer opnieuw. Ik heb alles gedaan wat ik kon doen zoals o.a.: de stekker er (10 sec) uit, reset en 10 minuten tot wel 3 uur wachten, de stekker er de hele nacht uit gelaten just in case de box moe was en ‘ie ff moest slapen. Alle kabeltjes er uit en er weer in. Zacht klopje op z’n ruggetje om hem aan te moedigen maar niks mag baten. What now? 

Wat je als eerste kan proberen is:

Haal de stekker (voedingsadapter) uit het stopcontact.

Wacht 2 minuten.

Doet hem er daarna weer in en laat hem opstarten.

 

Maar ik lees dat je dit al gedaan hebt.

 

Bel dan gratis 0800-0402

 

P.S.

Als hij op tikken zou reageren, dan zo wie zo snel omruilen.

Want dan zit er een contact los.

Was vroeger vooral met het tv merk Erres het geval. 


Hoi @angie1108. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je een rood of blauw lampje ziet op jouw ExperiaBox v10a. Een rood DSL/Internet lampje betekend dat het modem aan staan, maar er geen DSL of WAN kabel is aangesloten of geen verbinding van buitenaf. Wanneer het modem aan staat en een verbinding aan het maken is met KPN Internet, knippert het lampje blauw. 

Heb je alle stappen van onze online servicetool doorlopen? Wellicht verhelp je het probleem daarmee. Als dit niet het geval is kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402)


Reageer