Skip to main content

Nou, hier exact hetzelfde probleem. Vanaf vanavond 22.00u ineens stilstaand beeld op tv. Rode lampje internet brand. Alle zelfhulpstappen al een aantal keren uitgevoerd, zonder succes. Er is de afgelopen dagen wel onderhand gedaan in mijn buurt door kpn, tm vandaag. Benieuwd of dat er mee te maken heeft .

lijkt mij ook een beetje overdreven om nu een afspraak met een monteur te maken 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Catoot, welkom op het forum! Rood lampje bij Internet geeft aan dat er geen verbinding is. Heb je hier nu nog steeds last van? Zo ja, dan moeten we hier toch even naar kijken. 

Dat kan op twee manieren. De snelste is bellen met 0800-0402 omdat de collega dan gelijk samen met jou de boel kan nakijken en vervolgstappen kan doen. Maar, het mag natuurlijk ook gewoon via het forum :) In dat geval hoor ik graag van je wat je precies aan zelfhulpstappen al hebt uitgevoerd, en hoe je Experia Box aangesloten zit op het aansluitpunt. En wil ik je vragen om je forumprofiel in te vullen zodat ik hier kan meekijken.


Bedankt voor de snelle reactie. Ik ben uiteindelijk maar naar bed gegaan en gehoopt 🙏😇dat het vanochtend opgelost zou zijn, en dat was het!! Ik denk toch een storing of wellicht toch door de stappen die ik heb uitgevoerd. Niet fijn op vrijdagavond geen tv 😕. Maar goed vanavond nieuwe ronde 👊🏻


Top, goed om te horen, Catoot! Mocht het nog wel weer terugkomen, trek dan vooral aan de bel, dan kijken we alsnog mee :)