Skip to main content

Ik heb ook een rood brandend lampje. Alles doorlopen, maar lampje blijft rood. Wat kan ik nog meer doen behalve als laatste redmiddel een monteur inschakelen? Wij hebben geen glasvezel.

 

Hoi @IngridSchi. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van Internet en TV. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in jouw KPN Forum profiel en dat er morgen al een monteur langskomt om dit probleem te verhelpen. Ik verwacht dat mijn collega dit probleem morgen verhelpt. Laat je mij weten hoe dit afloopt?


Hoi @IngridSchi. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van Internet en TV. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in jouw KPN Forum profiel en dat er morgen al een monteur langskomt om dit probleem te verhelpen. Ik verwacht dat mijn collega dit probleem morgen verhelpt. Laat je mij weten hoe dit afloopt?

 

@IngridSchi Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al verholpen is en dat je weer gebruik kan maken van onze diensten. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!