Skip to main content

Goede avond allemaal,

Na wat opstart problemen heb ik eindelijk de mail gekregen van KPN dat op 9 februari de monteur het glasvezel modem en 1 kastje voor TV komt installeren.

Het witte glasvezelkastje en het zwarte Nokia kastje hangen er al even.
Na het ontvangen van de mail van KPN dacht ik laat ik nog eens kijken in de meterkast wat er nu brand qua lampjes. Tot mijn schrik zag ik dat het rode alarm lampje brand in plaats van een knippert PON lampje wat het kastje eerst deed.

Kan de monteur van KPN nu wel aan de slag op 9 februari of moet ik eerst nog iets laten checken door KPN of KPN Netwerk?

Ik ben bang dat wanneer de monteur komt op 9 februari er nog iets moet gebeuren en dat de installatie dan weer wordt uitgesteld.

Bedankt vast voor jullie hulp!

Ik wil niet vervelend doen maar wanneer wordt er op zoiets gereageerd? Of kan ik beter morgen even KPN bellen?


De monteur in kwestie kan dit probleem zelf goed verhelpen, installatie monteurs hebben dezelfde skills als een storingsmonteur. Dus volgens mij gaat dat helemaal goed komen. volgens mij in dit geval moet het gewoon geactiveerd worden door de monteur.


ok tnx voor je reactie dat stelt me weer een beetje gerust. Ik had al topics gelezen van mensen waarbij de mannen van KPN netwerk NL eerst nog langs moesten komen om iets te herstellen dus was al bang dat volgende week woensdag niet door kan gaan.


Hoi @RickMolenaar . Welkom op het forum.

Het zal waarschijnlijk allemaal prima verlopen maar ik snap je zorgen en ik wil graag even meekijken.   Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?


Hoi @RickMolenaar . Welkom op het forum.

Het zal waarschijnlijk allemaal prima verlopen maar ik snap je zorgen en ik wil graag even meekijken.   Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?

Hi Erwin,

gedaan! Ik dacht dat als ik inlogde met mijn KPNID deze automatisch zouden worden overgenomen.

Bedankt vast voor het mee kijken!