Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem, contact gezocht met kpn maar die kunnen mij niet verder helpen. De storingsdienst zou een afspraak met mij maken. Misschien vandaag, ik wacht nu al 5 uur en anders Maandag want het is Zaterdag. Het betreft hier het signaal dat van een aansluitkast buiten moet komen. Dit is niet de eerste keer en heb sterk het vermoeden dat er tekort aansluitingen zijn en mijn aansluiting bewust is verwijderd tengunste van een ander.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hallo @de helderziende heb je de glaskast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad, of heb je in je glazen bol al gezien dat dat geen nut heeft?


Dat heb ik inderdaad al twee maal twee minuten gedaan op voorspraak van de telefonistes 


Dit is niet de eerste keer en heb sterk het vermoeden dat er tekort aansluitingen zijn en mijn aansluiting bewust is verwijderd tengunste van een ander.

Dat zal echt niet het geval zijn.


Hallo wjb, als je zeker weet dat het niet het geval is wat is het dan wel????


Hallo wjb, als je zeker weet dat het niet het geval is wat is het dan wel????

Dat weet ik dan weer niet. :wink:


Ik verwacht eigenlijk een reactie van kpn. Helaas schittert die weer door afwezigheid. 😩😩


Het is helaas ook telkens een fabel gebleken dat er een storingsmonteur ook op Zaterdag zou werken althans volgens de telefoniste dit werd mij namelijk telkens verteld en nog wel tot 2100 uur. WAT EEN FABEL. Een gefrustreerde kpn klant. Als ik geluk heb komt er Maandag een oplossing.😩😩


Hallo @de helderziende Hoe is de situatie nu, ik begrijp dat je al met de klantenservice in gesprek bent? Heb je een oplossing gekregen? 

Even ter verduidelijking. Het KPN Forum is een plek waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen met tips en advies. Er zijn medewerkers van KPN actief, zoals ik. Wij zorgen ervoor dat gesprekken goed verlopen en dat de juiste informatie snel te vinden is. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we inhoudelijk meekijken. Dat kunnen we echter niet direct, dus op een reactie van een moderator zul je vaak langer moeten wachten. Wat ook meespeelt is dat je je bericht postte onder een oud bericht, waardoor het niet direct wordt gezien. 


Vanmorgen, Maandag dus rond 0900 gebeld door kpn. Ik heb de mededing gekregen dat er zo snel mogelijk een monteur langs komt en dat is dan morgen Dinsdag tussen 0900 en 1200 uur. Ik heb dus geen tel. Internet en tv vanaf Zaterdagochtend 09.00 uur. Hartelijk dank kpn!!!