Skip to main content

Goedemorgen,

Vandaag zouden wij overgaan naar glasvezel van KPN. Tot op heden brand er nog steeds een rood lampje op het glasvezel kastje bij alarm en kunnen wij niets doen. Het middelste lampje brand überhaupt niet. Wanneer of qua tijdstip wordt dit werkend? Want anders wil ik zsm een monteur inplannen om dit werkend te maken, voorlopig lees ik alleen maar dezelfde soort problemen bij KPN waarbij de omzetting in de wijnkast niet goed is gegaan en heb ik er alweer een hard hoofd in dat het überhaupt vandaag gaat lukken…

Hallo @MvanderKlugt de werkdag is nog niet eens begonnen, dus geduld. Als de lijn is opgeleverd krijg je een SMS en of mail dat je van je diensten gebruik kunt maken.

 


Nou ondertussen is de sms binnen gekomen en zoals verwacht is de doorzetting niet goed gegaan! Wat ik dus al dacht! Ik wil graag dat dit zsm opgelost gaat worden, want ik zit straks ook met een aflopend contract. Bizar dat dit zolang moet gaan duren zeg


@MvanderKlugt haal het glasvezelmodem eens twee minuten van spanning.


Alles al gedaan, contact met KPN zal gehad. Niets helpt helaas 


Alles al gedaan, contact met KPN zal gehad. Niets helpt helaas 

En hebben ze ook een monteur voor jou ingepland?


Ja. Die komt helaas pas over 2 weken. Erg slecht om zo lang te moeten wachten


Oef. Dat is lang. :-(

Heb je misschien ook een mobiel nummer bij KPN? Want dan kan ik daar een grote gratis bundel opzetten. Het is behelpen, maar beter dan niets. 

Of heb je nog een DSL/Koper lijn?


Helaas zit ik nog steeds op een monteur te wachten, 2 belachelijke weken later. Zou eerst gisteren komen en iemand anders zegt vandaag. Jullie begrijpen dat de overstap opeens een stuk minder aantrekkelijk wordt door jullie, bizar dat een bedrijf zoals dat van KPN zon slechte aftersales heeft..


En ik heb een kopere lijn nog, dus de bundel is helaas niet mogelijk


Is die monteur ondertussen wel geweest, @MvanderKlugt ?


Ja. Het FTU kastje is blijkbaar erg slordig aangelegd en moet dit opnieuw gedaan worden. Dus weer twee weken wachten vrees ik 


Ja. Het FTU kastje is blijkbaar erg slordig aangelegd en moet dit opnieuw gedaan worden. Dus weer twee weken wachten vrees ik 

Ai,  dus onze monteur kon dat niet repareren en heeft een monteur van KPNNetwerk aangestuurd?


Ja klopt, die monteur is geweest. En pas 7, 7 september zag ik net in de app!! Komt de volgende monteur om het allemaal weer passend te maken in het systeem. 2 maanden bezig met overstappen. Dat voor KPN is een zeer slechte start 


Ja klopt, die monteur is geweest. En pas 7, 7 september zag ik net in de app!! Komt de volgende monteur om het allemaal weer passend te maken in het systeem. 2 maanden bezig met overstappen. Dat voor KPN is een zeer slechte start 

Ai, ai.  Ik weet dat wij in deze vakantieperiode ook onderbezetting hebben qua monteurs in sommige regio's. Ik vrees dat dat ook voor KPNNetwerk geldt :-(

Helaas kan ik hier niks aan bespoedigen.  Ik hoop dat je nog een tijdje voort kunt met je koperverbinding en dat die geen storing geeft. 


Ik heb exact hetzelfde probleem. Rood lampje. Alle stappen doorlopen om het te proberen op te lossen, maar zonder succes. Lijkt ook op probleem in de wijkkast… Ook precies in het weekend: KPN niet bereikbaar. Ga straks vanuit Vlissingen op zoek naar een KPN winkel die op zondag open is (Rotterdam..!?). 


KPN is 24/7 via 0800 0402 bereikbaar voor storingen en niet-werkende diensten @JoRomi 


Dit is onjuiste informatie. KPN is zeker niet 27/7 bereikbaar. Gisteravond geprobeerd en zojuist weer. Bandje met automatische antwoorden en geen medewerkers beschikbaar. Kom svp met antwoorden waar ik verder mee kom. Dank u.


Dit is onjuiste informatie. KPN is zeker niet 27/7 bereikbaar. Gisteravond geprobeerd en zojuist weer. Bandje met automatische antwoorden en geen medewerkers beschikbaar. Kom svp met antwoorden waar ik verder mee kom. Dank u.

Mijn antwoord is gewoon juist, gewoon nog een keer proberen @JoRomi 


Ik zou willen voorstellen dat u het zelf even probeert. Op alle opties in het keuzemenu krijg ik 'op dit moment kunnen wij u vraag niet beantwoorden, wij zijn van maandagochtend enz, enz...' te horen of ik krijg de mededeling dat er een SMS wordt gestuurd met daarin een link... nogmaals: er zijn geen medewerkers beschikbaar. Een robot die constant hetzelfde deuntje afdraait en je niet verder helpt, vind ik niet een juiste vertaling van 24/7 bereikbaar zijn.


De storingsdienst van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar, dus ook op de zondagen en feestdagen!!

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Doorverbinden met een medewerker wegens een storing 

@JoRomi 


Reageer