Skip to main content

Mijn wifi versterker brand een rood lampje. De versterker is niet verplaatst en na herstarten blijft hij rood branden. 

 

Hoe kom ik in godsnaam in contact met iemand van KPN? Een telefoonnummer? Een What's app? 

Het lijkt wel of de klantenservice in fort knox gehuisvest  is en geen contact meer mag hebben met de buitenwereld. 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Artzeb, van harte welkom op ons forum. We denken hier met alle plezier met je mee, dat geldt zowel voor andere forumbezoekers als voor mij als moderator. Als je liever direct en één op één contact hebt kan dat natuurlijk ook. Je kunt onze klantenservice telefonisch (0800-0402) of via chat bereiken.

Als ik je via deze weg kan helpen, welke wifi versterker heb je en hoeveel? Hoe is deze aangesloten? In dit topic vind je bijvoorbeeld alles over de installatie en gebruik van SuperWifi. Daar staat ook uitleg over de lampjes en bijbehorende tips.


Zelfde probleem hier. Klantenservice niet te bereiken, op geen enkel tijdstip!!. Zelfs bij kpn winkel geweest met de wifi versterker. Maar telkens weer rood lichtje... na t jaarcontract weer snel terug naar Ziggo!