Ondanks herhaaldelijk opnieuw opstarten en herstellen, blijft de rode servicelamp branden van mijn experia v10 modem.
als ik de modem opnieuw opstart dan brand er als eerste nog geen service lamp en heb ik een wifi snelheid van +/-270 Mbps. Daarna gaat servicelamp eerst oranje en dan rood branden. De wifi snelheid daarna is rond de 120 Mbps. (Heeft dit met elkaar te maken en hoe krijg ik het servicelampje weer groen)
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Dit duid op een storing op je glasvezelverbinding.
Ik raad je ook aan om de storingsdienst van KPN te bellen, een medewerker kan dan direct jouw glasvezelverbinding doormeten, tussen de wijkcentrale en jouw woonadres (het modem van KPN) om te zien waar het probleem zich precies bevind.
Mocht het nodig zijn, dan kan de medewerker in samenspraak met jouw een monteur inplannen.
Telefoonnummers:
- 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
- 1200 (Vanaf een KPN Mobiele aansluiting)
De storingsdienst is bereikbaar:
- 24 uur per dag, en 7 dagen in de week (inclusief de feestdagen)
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: ik heb een storing en je wordt doorverbonden met een medewerker van de storingsdienst.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.