Skip to main content

We hebben sinds enkele weken glasvezel. Op glasvezel kastje 3x groen lampje. Op de router blijft het "services" lampje constant rood branden.

Internet, TV doen het allebei zonder problemen, snelheid ook hoog. 

 

 

VRAAG 1: dient het lampje op de router ook groen te zijn? Zoja, Hoe te verhelpen? 

Na aansluiting op glasvezel  wel probleem met weergave van Netflix series. Regelmatig  stopt de film ivm bufferen. Zeer irritant. Op de Ipad / laptop van mijn vrouw geen problemen met Netflix; geen bufferen. 

VRAAG 2: Heeft dit bufferen iets te maken met het probleem dat ook het rode lampje veroorzaakt? 

 

 

 

 

Haal het glasvezelkastje even van de stroom dat wil nog wel eens helpen


Haal het glasvezelkastje even van de stroom dat wil nog wel eens helpen

 Minimaal 2  minuten van de stroom halen s.v.p.


 Minimaal 2  minuten van de stroom halen s.v.p.

Zoals gewoonlijk voegt dit niets toe


 Minimaal 2  minuten van de stroom halen s.v.p.

Zoals gewoonlijk voegt dit niets toe

Hallo @jimny Wordt door KPN zelf geadviseerd. Wie ben jij dat jij mij terecht durft te wijzen?

Vooral dat woordje ‘gewoonlijk’ steekt mij.:rage:


Laten we het gezellig houden, jongens.  Volgens mij willen we allemaal de klant graag verder helpen.

@Eddycamiel : Dat services lampje hoeft niks te betekenen.  Is er iets veranderd na de herstart van je glasvezelkastje?


Stekker er minimaal 2 minuten heeft helaas niet geholpen. Alles giet het overigens prima. Maar, een rood lampje (services) irriteert wel, vooral omdat ook een telefonisch consult niet helpt. Als antwoord kreeg ik, dat er een update gaande is! Dat duurt dan voor mij nu al meer dan 2 weken. 


Ik val niet graag mijn collega's af maar als dat letterlijk tegen jou gezegd is, is dat onzin. Het services lampje kan op een storing duiden maar ik zie vaak genoeg dat ‘ie rood brandt terwijl er niks aan de hand is. Een ‘bugje’ in de software van het modem, zeg maar. Ik zou er geen aandacht aan besteden zo lang al je diensten het goed doen. 


Bedankt voor deze reactie. Je antwoord stemt mij tevreden. Rood lampje, vanaf het moment van de aansluiting met glasvezel, maar alles functioneert.