Skip to main content

Sinds gisteravond (kleine stroomstoring) werkt onze experia box v10 niet meer naar wens.

De telefoon werkt niet meer en de wifi/kan ook niet

Meerdere keren gereset en andere kabels geprobeerd maar helaas.

Spijtig dat KPN telefonisch niet te bereiken is vandaag dus ik probeer het via het forum.

 

Ik kan via het ip adres wel in de router komen (en heb hem al compleet gereset maar zonder succes)

Maar ik zie dat hij verders niet ontvangt/verstuurd qua data

Via Wi-Fi en lan kan ik na een lange tijd wel verbinden maar kan er verders niets mee.

De datum van de router staat sinds gisteren op 01-01-1970? Ik kan het zelf niet veranderen maar dat lijkt me ook niet goed.

Is er een mogelijkheid om dit te fixen? Of kan ik beter een nieuwe router neerzetten? 

 

Alvast dank

 

Hallo @dedas-50 , heb e een koper- of een glasverbinding?

Indien het laatste, haal de glaskast dan eens minimaal 2 minuten van de stroom.

Heb je de V10 al eens een echte fabrieksreset gegeven via het resetgaatje ingedrukt houden totdat de lampjes gaan knipperen en dan meteen weer loslaten.

 


Factoryreset al meerdere keren gedaan maar ook dat werkte niet

En geen glas


Hallo @dedas-50 , dan kun je het beste KPN even bellen, 0800 0402, chatten, Facebooken of Twitteren voor een snelle(re) oplossing dan via het forum.

Succes.

 


Heb inderdaad al contact gehad en er word aan gewerkt.

21 dec komt de monteur langs..

Kon helaas niet eerder maar alles is perfect afgehandeld :relaxed: dus we wachten het even af


21 december? Dat duurt nog 3,5 week 😳 en u noemt dat "perfect afgehandeld"?


21 december? Dat duurt nog 3,5 week 😳 en u noemt dat "perfect afgehandeld"?

Het is niet anders.. ik krijg een noodpakket voor Wi-Fi dus dat vind ik al heel wat.

Ik kreeg te horen dat via corona er geen monteurs meer van de ene regio naar de ander kunnen worden gestuurd dus vandaar dat het langer duurt.

Tuurlijk is het niet perfect maar ik kan hoog of laag springen maar het zal niet eerder worden.

In ieder geval goed behandeld via de telefoon en verders moeten we maar wachten.

Ik kan eerdaags nog een router van een vriend proberen just in case maar denk niet dat het daaraan ligt.

Maar niet geschoten....


Router vervangen en dat schijnt weer goed te werken :)

Het noodpakket wat meteen werd verstuurd is nog niet op het Post-NL punt aangekomen.

Enige idee hoe ik deze kan afmelden? of kan ik hem meteen retoursturen als ik een sms heb gekregen dat hij er uiteindelijk is?

 

Afspraak van de monteur laat ik nog even staan.. eerst even kijken of dit stabiel blijft.

Zoja annuleer ik de afspraak uiteraard zo snel mogelijk.

Als iemand tips heeft over het noodpakket hoor ik het graag.

 

edit:  keek net in mijn mail (omdat het internet weer werkt) en daar stond het verzendbewijs van het noodpakket.

Hij lag sinds gisteren al klaar.

Wel een sms gekregen dat hij verstuurd was, maar niet toen hij was aangekomen.

Misschien voortaan even naar kijken kpn.

Maar voor zover werkt het, noodpakket gaat morgen meteen retour


Noodpakket is retour gestuurd en monteur is zojuist afgemeld.

Geen idee hoe maar de router werkt weer perfect.