Skip to main content

Elke ochtend hebben wij op sommige plekken in ons huis geen wifi. Wanneer we de router opnieuw opstarten is het probleem verholpen. Hierover heb ik eerder deze week al contact gehad met kpn. Alles is inmiddels meerdere malen herstart, echter is het probleem nog steeds niet verholpen

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ā 

Hier hebben wij hetzelfde probleem

Ā 

Admin: met je eigen topic samengevoegd


Hoi @RickDamveldĀ en welkom op het forum! Gek dat dit alleen sā€™ochtends gebeurt. šŸ˜• Je hebt hier al contact over gehad, dus ik neem aan dat je deĀ Wifi ManagerĀ al hebt doorlopen. Zo ja, merkte je daarna verbetering, of maakte deze geen verschil? Welk eindresultaat gaf deze, en heb je op alle apparaten geen wifi op de plekken in huis waar het om gaat, of speelt dit ook alleen op bepaalde apparaten?Ā 


Deze heb ik inderdaad doorlopen, in de ochtend hebben we nog steeds geen internet. Op die plekken in ons huis waar de WiFi versterker er normaliter voor zorgt dat er bereik is op die plekken.!


Check. Welke versterker gebruik je, en hoe branden de lampjes/brandt het lampje op de versterker? Je zegt ons, dus ik neem voorzichtig aan dat alle of de meeste apparaten geen wifi hebben op die plekken in huis. Heb je de versterker ook al eens verplaatst om te kijken of het dan beter gaan?Ā 


Ik heb geen reactie meer van je gehad, dus ik hoop dat dat betekent dat de wifi inmiddels op volle toeren draait. Mocht dit toch niet het geval zijn, laat het hier dan gerust weten!Ā