Skip to main content

Hallo allemaal. is het mogelijk om de 4360 air te voorzien van een buiten antenne? En als dat niet kan, kun je dan een eigen modem gebruiken icm een simkaart? 4360 air word gebruikt met een experiabox om de slechte adsl lijn te ondersteunen.

 

Hallo @mpbr , ik kom onderstaande tegen op de thuiswebshop van KPN:

Buitenantenne 4G incl. 10m kabel, voor verbeteren ontvangst i.c.m. 4G Modem (kpn.com)


Hallo @mpbr , ik kom onderstaande tegen op de thuiswebshop van KPN:

Buitenantenne 4G incl. 10m kabel, voor verbeteren ontvangst i.c.m. 4G Modem (kpn.com)

Bedankt voor de reactie, ik weet van het bestaan van buiten antennes af, maar heeft de 4360 air ook de aansluitingen hiervoor?


Heb je de versie met afneembare antennes?


Nee, ik zie nergens aansluitingen. Gezocht naar klepjes. Maar ik zie niets. Misschien kijk ik met mijn neus, vandaar de vraag.


@mpbr  Met Sneller Internet Buitengebied ben je gebonden aan wat KPN je aan apparaten levert in bruikleen. In je ExperiaBox V10(a) zit speciale extra software die voor de bundeling van DSL+4G zorgt. Hoe dat precies werkt heeft KPN niet vrijgegeven, dus je kan niet weten wat de vereisten zijn aan een eventuele eigen 4Gmodem.


@mpbr  Met Sneller Internet Buitengebied ben je gebonden aan wat KPN je aan apparaten levert in bruikleen. In je ExperiaBox V10(a) zit speciale extra software die voor de bundeling van DSL+4G zorgt. Hoe dat precies werkt heeft KPN niet vrijgegeven, dus je kan niet weten wat de vereisten zijn aan een eventuele eigen 4Gmodem.

Ok, dankjewel. Ik ga op zoek naar een betere oplossing.


Ik ben zeer tevreden met het 4g modem met buitenantenne.  Heb je draaibare antennes er op zitten??

 


Nee, die zitten er niet op. Kun je daarvoor iets uit de behuizing verwijderen? klepjes ofzo

 


Wellicht heb je hier wat aan, met name het laatste document

https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/dongel/sagemcom-fast-4360-air.htm


Je hebt dus de linkse op de foto. Bel de klantenservice 0800-0402 en vertel dat je gebruik wil maken van een buitenantenne en dus het type met de afneembare antennes wil. Als je die dan hebt draai je de antennes er af en sluit je daarop de buitenantenne aan.


Wederom bedankt, ik ben waar ik wezen moet. Hiermee kan ik verder


Graag gedaan.  Laat nog even weten of het gelukt is. Het is overigens best even zoeken naar de juiste plek voor de buitenantenne hoor. Ik ben een halve middag mee bezig geweest maar heb er nu wel 50Mbit/'s bij qua snelheid. Roep maar als je er niet uit komt.