Skip to main content

Ik heb 4g buitengebied met experiabox v10 en sagemcom 4360 air. Die laatste heb ik met interne antenne en er schijnt een versie te zijn met 2 kleine antennetjes erop die eraf kunnen waarna je een buitenantenne aan kan sluiten. Ik hoop dat dit het bereik verbeterd.

 

Ik wil dus graag mijn sagemcom omwisselen, hoe regel ik dit?

Heb geprobeerd via chat maar de medewerker zei dat doen we niet en verwees me naar forum?

 

Hoop dat iemand me kan helpen!

Heb gebeld en kon de sagem om komen ruilen bij XL winkel, topservice van Mohammed/Duivendrecht!


update: helaas blijft het 4g lampje rood op de nieuwe sagemcom (sim juist geplaatst), ook na langere tijd en na reset…

 

als ik de sim in de oude sagemcom plaats springt het lampje wel op blauw


iemand suggestie voor rode lamp?


@Joostwass , wat ik tegen kwam op de website van KPN is het volgende:

  • Heeft het herstarten van het 4G Modem het probleem verholpen en branden de lampjes blauw, kies dan Installatie afronden.
  • Wanneer de lampjes niet blauw branden, raden we aan contact op te nemen met de KPN klantenservice.

Installatie tool KPN


Hi @Joostwass, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Ik kan echter op jouw adres helemaal geen internet buitengebied abonnement. Ik zie 2 Digitenne's en 2 prepaid nummers. Gaat het misschien om een ander adres? 


@hoopvol dank voor je reactie!

@Alex-P Hi Alex, ik heb op dit adres idd digitenne maar sinds 15-08-2019 ook internet & vast bellen abo

 

ik heb de nieuwe sagemcom overigens in de doos meegekregen zonder simkaart, ik heb de simkaart van de oude sagem erin gedaan ,aar deze blijft rood, wat ik ook doe.


Ik heb gereageerd op je privébericht. Ik kan je nog steeds niet vinden. Stuur me dus een factuur of de bevestiging van die aansluiting. 


@Alex_P ik heb een mail gehad met een pakketwijziging per 3-9, zsm verzending nieuwe apparatuur en het verzoek om een afspraak in te plannen voor monteur. 

Hiervan is echter niets terug te vinden op mijn klantnummer: als ik een afspraak wil inplannen is er geen bestelling dus dat gaat niet, ook nog geen apparatuur ontvangen of verder bericht daarover?

 

Ik ben dus in totale verwarring nu...


Ik zie dat dit gek genoeg op een ander klantnummer is binnengekomen, ons systeem is in jouw geval een beetje in de war. Ik zie echter ook dat er al een monteur is ingepland. Dat lijkt goed te gaan, ik ben ook vooral benieuwd of je nu het juiste kastje krijgt voor 4G met antennemogelijkheden. Ik verwacht dat je het beging volgende week zult ontvangen. 

Voor de rest, laat alles maar aan de monteur over. 


Dank voor je reactie, vandaag gebeld en nu alles helder, installatie 4-9, apparatuur is onderweg👍
Laat het na de 4e nog even weten.


Graag, in de tussentijd ben ik ook aan het onderzoeken waarom dit met zo'n omweg gebeurt. Maar daar heb jij voor nu niets mee te maken. 

Ik hoor het graag van je hoe het afloopt. 


apparatuur is vandaag ontvangen, gelukkig de juiste 4g modem met 2 antenne aansluitingen, top.

 

 


Fijn om te lezen!


Vandaag voor de 3e keer in 6 weken alles uitgevallen wegens storing op koperlijn, voor dit alles altijd stabiel…. monteur komt weer langs morgen, zucht


Vandaag voor de 3e keer in 6 weken alles uitgevallen wegens storing op koperlijn, voor dit alles altijd stabiel…. monteur komt weer langs morgen, zucht

Dit is naar. Hoe is het afgelopen met de monteur? 


De monteur heeft het in de wijkkast omgeprikt naar een vrije koperdraad (dikkoper nr 1) en alles werkt weer👍 Nu hopen dat deze lijn stabiel blijft!


De monteur heeft het in de wijkkast omgeprikt naar een vrije koperdraad (dikkoper nr 1) en alles werkt weer👍 Nu hopen dat deze lijn stabiel blijft!

Fijn om te lezen. Je weet ons anders te vinden hier. :relaxed: