Skip to main content

Hoe is de samenstelling van de kosten van mijn abonnement voor de vaste aansluitingen voor thuis van €65,98 (incl. BTW ) en € 56,57 ex BTW, voor internet + TV (geen toestel) met 2 aansluitingen + vaste telefoon ? Ik kom dit bedrag in uw aanbiedingen voor dit pakket niet tegen op uw website en ik kan ook geen samenstelling maken van een pakket zodat ik bij dit bedrag uitkom. Mijn internet download-/upload-snelheid is net onder de 100 Mb/s via glasvezel. 

 

Hallo @brandtpunt ,

Heb jij KPN Hussel? Met 100 MB/s, tweemaal TV en vast bellen kom je dan inderdaad uit op een kleine 66 euro. Check dit schema: 


Nieuwe klanten zijn iets goedkoper uit. Zij missen de prijsindexatie van afgelopen juli. 
Zij betalen 42,50 voor 50 MB/s en 47,50 voor 100 MB/s. Zij betalen voor jouw pakket 64,50. 

Kijk voor meer informatie op: KPN Factuur uitleg en bekijken


Nieuwe klanten zijn iets goedkoper uit. Zij missen de prijsindexatie van afgelopen juli. 

Ook bestaande klanten die het abonnement aanpassen volgens mij. Zelfs mensen die al Hussel hadden voor afgelopen juli. Als ik het goed begrepen heb zijn er mensen die even het abonnement voor een maand omhoog gezet hebben (snelheid) en de maand daarop weer teruggezet hebben. Die betalen nu weer de prijs zonder indexatie.


Hoe is de samenstelling van de kosten van mijn abonnement ...

Wat staat er op de factuur 2de blad?


Nieuwe klanten zijn iets goedkoper uit. Zij missen de prijsindexatie van afgelopen juli. 

Ook bestaande klanten die het abonnement aanpassen volgens mij. Zelfs mensen die al Hussel hadden voor afgelopen juli. Als ik het goed begrepen heb zijn er mensen die even het abonnement voor een maand omhoog gezet hebben (snelheid) en de maand daarop weer teruggezet hebben. Die betalen nu weer de prijs zonder indexatie.

Klopt @Nick83 , wjb heeft in een ander topic laten zien hoe hij dat gedaan heeft.  


Hoi @brandtpunt en welkom hier op het forum!

 

Heb je nog iets gehad aan de informatie die hier is gegeven? Zoals @Nick83 aangeeft kun je op het 2e blad van de factuur zien hoe je pakket is samengesteld qua kosten. 


op de foto van mijn huidige abonnement voor thuis is te zien dat de maandelijkse kosten 82,09 euro bedragen, waarbij de husselkorting die op het “plus” abonnement zat wat na het gratis worden van plus nu “zweeft”. A

ls ik  (bij wijze van proef) het huidige internet abonnement van 500 k verhoogd wordt naar 1000 Gbits/s is de husselkorting verdwenen en gaat aldus de prijs met 5,90 omhoog ipv met 0,90 cent. Dat lijkt me niet juist, wat gaat er niet goed ?  

 


nadat ik de helpdesk gebeld heb is het probleem verholpen. abonnement  van 500 naar 1000 nu inderdaad 0,90 cent.