Skip to main content
Sinds een half jaar wootn mijn vriendin bij me. In verband met verkoop van haar huis hebben we contact gehad met KPN over het combineren van haar en mijn internetabonnement en vandaag is het dan zover...



Mijn KPN internet is opgezegd en haar internet+tv wordt verhuisd naar mijn adres. Vanochtend had ik geen internet meer in huis.



Ik heb in mijn experia box v10 het hele netwerk ingesteld (port forwarding, staische adressen, MAC filtering). Zij heeft echter een een experia box v9 met alle standaardinstellingen.



Bij mijn telefonische contact over het samenvoegen werd gemeld door de persoon die de verhuizing ging regelen dat het v10 modem wel gewoon kon blijven hangen. Vervolgens kwam ik bij opzeggingen en meldde de jongedame dat de v10 retour moest naar KPN (inmiddels een doos ontvangen voor retour sturen oude apparatuur).



Vraag: kan de v10 blijven hangen en neemt dien dan automatisch het signaal van het verhuisde abonnement over (of moet ik een factory reset uitvoeren) of moet het modem ook fysiek verhuizen en zit ik dus aan het v9 modem vast?
Bij thuiskomst vandaag blijkt er weer internet te zijn. Het v10 modem is op afstand gereset en alle instellingen zijn weg (jammer, maar daar komen we ook wel weer overheen). De tijd heeft mijn vraag al beantwoord.



Het v9 modem (vergeeld van de warmte) gaat retour.
Waarom zo moeilijk? Waarom heb je niet gewoon je eigen abonement gehouden? Als ik vragen mag...
Haar abbo was veel uitgebreider met tv, telefonie, Spotify, etc. Op deze manier is ook gelijk het telefoonnummer verhuisd.
Hallo @Chiuaua Goed om te horen dat het probleem, voor zover dat er was, al is opgelost en dat alles nu werkt zoals het moet. Het KPN Forum is een plek waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan over onze producten. Uiteraard zijn er ook medewerkers van KPN actief, ik ben daar één van. We beheren de informatie op het Forum en zorgen ervoor dat alles goed te vinden is. We lezen alle topics, maar het kan wat langer duren voordat we met een inhoudelijke reactie kunnen komen.

Reageer