Skip to main content

Een tablet gekocht, Samsung Galaxy tab S7FE maar de wifi naam klopt niet met wat achter op de modem staat en bij het invoeren van het wachtwoord, wat ook achter op der modem staat, geeft deze aan dat het wachtwoord niet juist is. Echter het zijn alle gegevens die achter op de modem staan? Kan iemand mij uitleggen hoe wij de wifi gegevens op de tablet krijgen?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Brenda1965, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Zou het kunnen zijn dat je eerder de naam (en het wachtwoord) van het wifi netwerk hebt aangepast? Als dat het geval is, dan kun je met die gegevens verbinding maken met jouw wifi netwerk. Mocht je dit niet meer weten, dan hebben we een handige servicetool die je helpt om de wifi gegevens van de Experia Box te achterhalen en/of te wijzigen. Laat je weten of het met deze tool is gelukt om de gegevens te achterhalen en om de tablet te verbinden met de wifi? Ik hoor het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!