Skip to main content

Sinds de update van het KPN Modem 12 doet mijn Samsung S20 FE het niet meer op de Wi-Fi als deze wil verbinden met de Wi-Fi van het modem. Ik heb ook nog 2 Superwifipunten van KPN, als die aanstaan, dan verbindt de Samsung daar wel mee, maar zodra de Samsung in de buurt van het Modem komt krijgt de Samsung de foutmelding “Kan IP-adres niet ophalen”.

 

Heb Samsung gecontroleerd op updates, volgens het toestel is deze up-to-date. Heb de SSID's ook laten vergeten en opnieuw laten verbinden en een keer het toestel herstart.

Modem ook laten herstarten.

Geen van de acties werkt.

 

Ik heb de Superwifipunten nu uitgeschakeld.

Ik heb ook nog een iphone 12Pro, die het wel doet en een HP laptop, die doet het ook..

Het is natuurlijk een probleem van de Samsung, dat snap ik wel, maar misschien dat jullie een oplossing hebben?

 

Hoi @Robert T44, welkom hier. 

Alleen de Samsung S20FE dus die niet meewerkt om op de wifi te komen. 

Kun je de volgende instelling aanpassen door in te loggen op de Box 12. Lukt het dan?

 


Thanks, ik ga het proberen

 


Dit is inderdaad de oplossing.. Door deze instelling op AUTOte zetten kan ik trouwens ook de laptops met de instelling van de netwerk kaart op 802.11ax laten staan.. daarvoor moesten die op 802.11ac teruggezet worden. Jammer alleen dat de SuperWifi Punten geen 802.11ax kunnen.. volgens mij de allernieuwste wel, maar die heb ik niet.

 


Ja de allernieuwsten wel ja. Fijn in ieder geval dat het nu wel werkt. 

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan weten.