Skip to main content
Vraag

Samsung S25 verliest de wifi verbinding bij verschillende apps

• December 13, 2025
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik heb een experiabox v10 met 2 SuperWifi 2 in in mijn (wifi) netwerk staan.

nu heb ik en andere met een Samsung S25 het volgende probleem, als ik gebruik wil maken van bv MijnKPN of Vattenfall dan blijven deze apps hangen, als ik nu de wifi op mijn Samsung S25 even  uit en dan weer aan zet kan ik wel de genoemde apps opstarten.

als ik nu de beide SuperWifi uitzet, het netwerk opnieuw opstart ( dus alleen met de V10)  heb ik het probleem niet. Het lijkt wel dat de S25 dan op meerdere SuperWifi’s of modem bekend zijn waardoor er geen keuze gemaakt kan worden welke de S25 nu moet nemen, na uit en aanzetten op de s25is de keuze welke wel te doen. Dus kan het zijn dat de verversen van de devices binnen de Wi-Fi-netwerkvoorziening niet goed werkt. Weet iemand de oplossing???

4 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 16, 2025

Goedemorgen ​@Vecht en Gein en bedankt voor jouw bericht :)

Helder verhaal en top dat je het zo duidelijk hebt uitgelegd wat er precies aan de hand is. Je vermoeden zou heel goed kunnen kloppen. De Experia Box v10 en de SuperWifi 2 punten vormen samen één mesh en het lijkt erop dat het daar ergens niet lekker loopt. Maar laten we eens beginnen met een hele simpele stap; kun je op de Samsung S25 'slim schakelen'/'wifi intelligentie' eens uit schakelen (mocht dit ingeschakeld zijn natuurlijk). Mocht dat niet werken, laat me dit dan vooral weten want ik heb ook nog wel een ander idee hoe we dit kunnen oplossen! Zie je bevindingen in ieder geval met belangstelling tegemoet!

• Nieuwkomer
  • December 16, 2025

Ik heb sinds 4 dagen ongeveer hetzelfde probleem.

Ook 2 wifi kastjes en de modem

Mijn S25 ultra geeft nu op apps aan: instabiele verbinding.

Of wilt u bij verbinding downloaden om offline te kijken.

Ook op oa ebay blijft tijdens het typen van een advertentie tekst,de tekst zo even paar woorden hangen, en gooit ze dan tegelijk erop,dus met vertraging.

Als ik wifi uit zet is het goed. Dus 5g geeft geen problemen.

Heb op de telefoon alles al geüpdatet,vernieuwd, wifi vergeten en opnieuw instellen. En model opnieuw opgestart,  en wifi verbeteren via de site.

Maar probleem blijft

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 16, 2025

Hier exact hetzelfde met de Samsung S25 FE.

De apps van Cream, KPN TV+, MijnKPN, Noord-holland, Omroep Gelderland blijven hangen bij opstarten. 

Ook wil dan de bankapp niet bij iDeal betalingen. 

En ook dit,

als ik nu de wifi op mijn Samsung S25 even  uit en dan weer aan zet kan ik wel de genoemde apps opstarten

Na het weer terugkomen op wifi werkt het weer uren. Maar na een uurcof 20....

Ik had het hier al genoemd met betrekking tot de KPN TV+ app.

En ook nog 'ergens' met betrekking tot de MijnKPN app.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 17, 2025

Ik heb “Samsung S25 'slim schakelen'/'wifi intelligentie' eens uit schakelen” gedaan maar het effect blijft hetzelfde. Als ik een app gebruik die alleen gebruik maken van mijn interne wifi, dus geen gebruik maken van het internet gaat alles goed. Maar als ik gegevens opvraag dan krijgt de app geen verbinding met het internet. Heb gebruik ook een IPad  en die werkt wel naar behoren.

Vriendelijke groet,

Jan