Skip to main content

Goedemiddag Topic toppers,

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen met deze vraag. Her en der zie ik voorbij komen dat nieuwe klanten een model Samsung tv kunnen krijgen bij het afsluiten van een 2-jarig abonnement. Het schijnt dat deze actie op de achtergrond nog bestaat zolang de voorraad strekt, alleen wordt hier niet actief mee geadverteerd. Mijn zus heeft in juli hier gebruik van gemaakt via een KPN winkel en in de topics lees ik ook mensen die dit mochten gebruiken bij abonnementen die per 1-10 in gaan. Een belletje levert vooral veel vraagtekens op bij de klantenservice dus hopelijk weten jullie de juiste ingangen te vinden. Het gaat dus niet om de weekend deal met Philips tv, maar de verschillende Samsung tv's. Hoe groter het formaat hoe meer je bij betaald. Tv kapot dus perfect moment voor deze deal. 

Hoi @MC-85 

Welkom op de community van KPN.

De actie waarnaar jij nu refereert, met Samsung Smart Televisies van verschillende afmetingen en eventuele bijbetaling, was een speciale actie ter gelegenheid van het EK voetbal 2024.
Deze speciale actie is momenteel niet meer beschikbaar als je een nieuwe klant wilt worden bij KPN.

Wel zijn er (bijna) elke week leuke weekenddeals, dus daar zou je nog op kunnen wachten.
Op dit moment, zijn er alleen kortingsacties bij een 1 of 2-jarig contract voor internet en televisie.

Een speciale pagina waarop je kunt kiezen uit verschillende maten Samsung televisies bestaat helaas niet.

 


Reageer