Skip to main content

Ik heb gisterenavond briefje in de bus dat ze binnenkort starten met werken aan de glasvezel ….

nu heb ik sinds vorige week dinsdag een nieuw hondje uit Rusland en mijn binnenzonwering was naar beneden dat beestje eerste dag wat rustig kon wennen maar dan is kpn al mijn oprit komen openbreken tot net voor raam met als gevolg dat mijn 2 zonweringen volledig kapot zijn en dit niet de goedkoopste waren…. Ik begreep al niet dat er niet eerst werd verwittigd maar blijkbaar dus wel, enkel week te laat, anders had ik zelf een plaat aan de binnenkant ervoor kunnen zetten en was er niks aan de hand geweest…. Nu heb ik 200 euro schade en al twijfels of ik dan toch niet glasvezel bij delta moet nemen aangezien deze er al ligt tot aan de deur en zij steeds ruim op voorhand via brief , mail enz laten weten 

 

 

ik was tevreden van kpn en blijf liefst hierbij maar hoop dat er dan mss toch ergens een tussenoplossing zou kunnen gevonden worden….

Ik ben zeker niet de moeilijkste maar het is al verschrikkelijk moeilijk om gewoon normaal contact met jullie te krijgen

 

mvg

Tom Thyssen

Hallo @Tomnon , misschien iets voor de inboedelverzekering?

KPN kan daar natuurlijk ook niets aan doen dat jouw puppy zo reageert als er iemand de oprit oprijdt.

 


Hoi @Tomnon 
Jammer dat het zo gaat bij je en dat is zeker niet de bedoeling.
Die foto's zeggen me overigens niets over schade.
Maar je kunt altijd bellen met de KPN gratis  0800 0402

Wil je hier antwoord hebben dan moet je geduld hebben dit is niet de meest snelste manier om contact te zoeken.
Zo ja vul dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor de KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties tussen 08:00 en 20:00 uur.

(ma-vr 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten.)


Hallo @Tomnon , misschien iets voor de inboedelverzekering?

KPN kan daar natuurlijk ook niets aan doen dat jouw puppy zo reageert als er iemand de oprit oprijdt.

 

Oprit openbreken of oprijden is groot verschil of nie ????? En net voor raam put graven, had ik kpn moeten bellen dat ik een hond had ???? En pup ???? Goedemorgen 🙈


Hoi @Tomnon 
Jammer dat het zo gaat bij je en dat is zeker niet de bedoeling.
Die foto's zeggen me overigens niets over schade.
Maar je kunt altijd bellen met de KPN gratis  0800 0402

Wil je hier antwoord hebben dan moet je geduld hebben dit is niet de meest snelste manier om contact te zoeken.
Zo ja vul dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor de KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties tussen 08:00 en 20:00 uur.

(ma-vr 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten.)

Ben al dagen aan het zoeken voor contact, en wordt steeds doorverwezen naar hier maar heb nu de nummer en gegevens zijn ingevuld want heb al eerder contact via hier gehad over defecte ontvanger maar dankjewel voor de nummer


Hallo @Tomnon , misschien iets voor de inboedelverzekering?

KPN kan daar natuurlijk ook niets aan doen dat jouw puppy zo reageert als er iemand de oprit oprijdt.

 

En gisteren PApier in de bus dat ze volgende week beginnen in de straat en zijn vandaag begonnen 😂😂😂

tja, als die mannen geen Nederlands kunnen lezen


Ik begrijp niet goed waarom je wordt verwezen naar dit forum. Dit is namelijk voor zaken die te maken hebben met de diensten en abonnementen van KPN.

Niet de aanleg want dat valt onder KPN Netwerk en die hebben een eigen klantenservice waar je deze schade kan claimen (onderaan onderstaande pagina staan de contactmogelijkheden)

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact


Eigen verzekering kun je wel vergeten, vrijwel altijd is schade gemaakt door eigen huisdieren niet verzekerd. Niet onder je inboedelverzekering/Inboedel All Risk, maar ook niet onder je eigen aansprakelijkheidsverzekering.

En kpn/kpn netwerk of de partij die de vezel heeft aangelegd wordt ook lastig om aansprakelijk te stellen verwacht ik. Want hoe kun jij aantonen dat de schade aan de zonwering binnenshuis gemaakt door je hond,... Is gekomen door de partij die bij jou buitenshuis vezel is komen aanleggen?

Neem die €200,- voor lief haal twee nieuwe en zorg dat je hondje bij dit soort zaken een volgende keer geen schades meer kan maken.

Globaal heb je ook nog de leeftijd van je rolgordijnen nodig, is er een factuur? Hoe oud is het? Wat kosten precies dezelfde rolgordijnen vandaag de dag nieuw? Dan hebben we ivm schadeuitkering ook nog eens de 40% regel ivm bepalen schadeuitkering. En bestaat er nog het idemniteitsbeginsel, waarbij een verzekeringsnemer niet beter mag worden van de geleden schade. Oftewel, je zult misschien €50,- krijgen als er toch een uitkering tot stand kan komen,… 


Hoi @Tomnon en andere,

Misschien ook een overweging.
Want als ze eenmaal de smaak te pakken hebben van spelen met alles wat voor de hand is

Party Time

Dan kan het aardig in de papieren lopen.:joy:


Hallo @Tomnon , misschien iets voor de inboedelverzekering?

KPN kan daar natuurlijk ook niets aan doen dat jouw puppy zo reageert als er iemand de oprit oprijdt.

 

Verzekering dekt alleen als jouw huisdier bij iemand anders schade aanricht, of als iemand anders met zijn of haar huisdier schade bij jou aanricht, in dat geval moet zijn/haar verzekering vergoeden.
Schade aangebracht door schrikreacties van je huisdier door lawaai buitenshuis denk o.a. aan vuurwerk of zo of in dit geval vrachtwagens wordt nooit vergoed.


Eigen verzekering kun je wel vergeten, vrijwel altijd is schade gemaakt door eigen huisdieren niet verzekerd. Niet onder je inboedelverzekering/Inboedel All Risk, maar ook niet onder je eigen aansprakelijkheidsverzekering.

En kpn/kpn netwerk of de partij die de vezel heeft aangelegd wordt ook lastig om aansprakelijk te stellen verwacht ik. Want hoe kun jij aantonen dat de schade aan de zonwering binnenshuis gemaakt door je hond,... Is gekomen door de partij die bij jou buitenshuis vezel is komen aanleggen?

Neem die €200,- voor lief haal twee nieuwe en zorg dat je hondje bij dit soort zaken een volgende keer geen schades meer kan maken.

Globaal heb je ook nog de leeftijd van je rolgordijnen nodig, is er een factuur? Hoe oud is het? Wat kosten precies dezelfde rolgordijnen vandaag de dag nieuw? Dan hebben we ivm schadeuitkering ook nog eens de 40% regel ivm bepalen schadeuitkering. En bestaat er nog het idemniteitsbeginsel, waarbij een verzekeringsnemer niet beter mag worden van de geleden schade. Oftewel, je zult misschien €50,- krijgen als er toch een uitkering tot stand kan komen,… 

Dat snap ik allemaal wel en ze sloopt voor de rest niks hoor en de volgende keer…. Als je niet op de hoogte wordt gebracht wanneer ze iets komen doen en ff je oprit openhalen….heb ik 1 keer gevraagd voor die 200 euro voor mijn zonwering ?? En woon er nu 1,5 jaar en kost de dag van vandaag nog evenveel hoor maar geen probleem , snij ik straks dat oranje stengeltje af en gaan we toch lekker verder met dat groene grassprietje ! Toppie , wat een behulpzaam forum 🤮

 

admin: bericht aangepast i.v.m. de huisregels


Ik begrijp niet goed waarom je wordt verwezen naar dit forum. Dit is namelijk voor zaken die te maken hebben met de diensten en abonnementen van KPN.

Niet de aanleg want dat valt onder KPN Netwerk en die hebben een eigen klantenservice waar je deze schade kan claimen (onderaan onderstaande pagina staan de contactmogelijkheden)

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact

Maakt niet uit hoor, ik werk ook en ben weg voor die er zijn en pas thuis als die weg zijn en de chat is tijdelijk niet beschikbaar…… maakt niet uit , als ik gewoon een vraag stel omdat ik al een week probeer contact te zoeken en niet om alles te verhalen en dan komen hier zo wat flauwe plezante die de helft niet lezen, maakt niet uit ….. komt zeker weten goed….. 


Hoi @Tomnon en andere,

Misschien ook een overweging.
Want als ze eenmaal de smaak te pakken hebben van spelen met alles wat voor de hand is

Party Time

Dan kan het aardig in de papieren lopen.:joy:

Als je nog niet eens deftig kan lezen, ik heb geen pup en sloopt niks hoor maar normaal gedrag als er wat ….. mannen ff voor het raam gaan de boel openbreken……. Maar dankjewel voor jouw heel nuttige antwoord 🤮


Als je een hond hebt en je ben de hele dag niet thuis, dan zal er wel vaker iets gebeuren. Dit zal echt de laatste keer niet zijn. 


@Tomnon Inderdaad jammer dat er nu vooral op het gedrag van de hond wordt ingegaan…

Ik probeerde je te helpen door aan te geven dat je niet op dit forum terecht kan voor overleg over schade tijdens de aanleg. Dit omdat die aanleg plaats vindt door een andere bedrijfsonderdeel, zijnde KPN Netwerk. Die twee onderdelen zijn gescheiden en de KPN collega's die je hier vaak goed kunnen helpen werken niet bij KPN Netwerk en kunnen daarmee dus helaas niet helpen.

 

Nogmaals: Neem contact op met KPN Netwerk (gegevens staan ook op de brief die je hebt ontvangen):

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact


Toppie , wat een behulpzaam forum 🤮

Wat dacht je dan? Dit is een forum waar medeklanten elkaar helpen. Wou je misschien van ‘ons’ ook nog geld zien. Eerst maar eens KPN als schuldige aanwijzen zoals gebruikelijk op dit forum, wie weet kun je ze geld aftroggelen. Ik zie maar 1 ding, net als een verzekeraar en dat is dat dit je eigen schuld is. Een levend wezen die er nog maar net een 1 week is alleen opsluiten, dan kun je dit verwachten.


Hoi @Tomnon 

Citaat uit jou bericht:
nieuw hondje

Dan denk ik automatisch aan een pup. Want dat bedoelen de meeste mensen "denk ik”
Als ze schrijven '’nieuw hondje'’
Maar ja, ik heb niet gedacht dat het een buitenlandse jonge hond was.

Er komen tegenwoordig ook zo veel buitenlandse hondjes binnen in Nederland.
Uit Spanje, Roemenië, Rusland, Bulgarije enz enz enz.

En die begrijpen natuurlijk de Nederlandse commando's niet, want die blaffen allemaal in hun eigen taal.
En dat was mijn bijdrage over het buitenlandse hondje die de binnen zonwering om zeep hielp.

Nu maar hopen dat jij "deftig kunt lezen”
 


Toppie , wat een behulpzaam forum 🤮

Wat dacht je dan? Dit is een forum waar medeklanten elkaar helpen. Wou je misschien van ‘ons’ ook nog geld zien. Eerst maar eens KPN als schuldige aanwijzen zoals gebruikelijk op dit forum, wie weet kun je ze geld aftroggelen. Ik zie maar 1 ding, net als een verzekeraar en dat is dat dit je eigen schuld is. Een levend wezen die er nog maar net een 1 week is alleen opsluiten, dan kun je dit verwachten.

Mooi dat jullie zelf invullen dat die beest hele dag zit opgesloten ….. zielig !!!! 👍🏻


Hoi @Tomnon 

Citaat uit jou bericht:
nieuw hondje

Dan denk ik automatisch aan een pup. Want dat bedoelen de meeste mensen "denk ik”
Als ze schrijven '’nieuw hondje'’
Maar ja ik heb niet gedacht dat het een buitenlandse jonge hond was.

Er komen tegenwoordig ook zo veel buitenlandse hondjes binnen in Nederland.
Uit Spanje, Roemenië, Rusland, Bulgarije enz enz enz.

En die begrijpen natuurlijk de Nederlandse commando's niet, want die blaffen allemaal in hun eigen taal.
En dat was mijn bijdrage over het buitenlandse hondje die de binnen zonwering om zeep hielp.

Nu maar hopen dat jij "deftig kunt lezen”
 

Doei 👍🏻


@Tomnon Inderdaad jammer dat er nu vooral op het gedrag van de hond wordt ingegaan…

Ik probeerde je te helpen door aan te geven dat je niet op dit forum terecht kan voor overleg over schade tijdens de aanleg. Dit omdat die aanleg plaats vindt door een andere bedrijfsonderdeel, zijnde KPN Netwerk. Die twee onderdelen zijn gescheiden en de KPN Webcare collega's die je hier vaak goed kunnen helpen werken niet bij KPN Netwerk en kunnen daarmee dus helaas niet helpen.

 

Nogmaals: Neem contact op met KPN Netwerk (gegevens staan ook op de brief die je hebt ontvangen):

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@Tomnon Inderdaad jammer dat er nu vooral op het gedrag van de hond wordt ingegaan…

Ik probeerde je te helpen door aan te geven dat je niet op dit forum terecht kan voor overleg over schade tijdens de aanleg. Dit omdat die aanleg plaats vindt door een andere bedrijfsonderdeel, zijnde KPN Netwerk. Die twee onderdelen zijn gescheiden en de KPN Webcare collega's die je hier vaak goed kunnen helpen werken niet bij KPN Netwerk en kunnen daarmee dus helaas niet helpen.

 

Nogmaals: Neem contact op met KPN Netwerk (gegevens staan ook op de brief die je hebt ontvangen):

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact

 

Je mag deze topic dan verwijderen of me vertellen hoe en waar ik dit kan doen want 1 ) ik wil verder werken en 2 ) gaat hier anders uit de hand lopen aangezien de … opmerkingen 

alvast bedankt 


Ik begrijp niet goed waarom je wordt verwezen naar dit forum. Dit is namelijk voor zaken die te maken hebben met de diensten en abonnementen van KPN.

Niet de aanleg want dat valt onder KPN Netwerk en die hebben een eigen klantenservice waar je deze schade kan claimen (onderaan onderstaande pagina staan de contactmogelijkheden)

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact

Beste, dankjewel voor jouw info

net gezever met voorman aannemer gehad omdat ze vandaag weeral op mijn oprit zitten maar net vriendelijke dame van kpn aan de lijn gehad die me netjes heeft geholpen 👍🏻

 

nogmaals bedankt

 

mvg Tom Thyssen
 


Welke oplossing is er dan gekomen en wat maakt dat u netjes bent geholpen?


Welke oplossing is er dan gekomen en wat maakt dat u netjes bent geholpen?

Omdat ik eindelijk een Nederlandse dame kon spreken die me begreep en de klacht serieus neemt  en niet zoals die malloten die gisteren wat de flauwe plezante gingen uithangen … gaat m erom dat ze voor 2 e keer niet correct handelen naar wat ze niet of te laat verwittigen maar is dus een aannemer die voor kpn werkt en niet kpn zelf maar gisteren gingen er wat …. Persoonlijk en denken dat ik vanalles eis van kpn…. T gaat m bij mij om de manier van communiceren en tijdig dingen aangeven en kpn is toch verantwoordelijk als aannemer voor hun werkt maar vrouw ging er gelijk achteraan 😉


Maar geen toezeggingen over schadevergoeding? Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat KPN dit gaat vergoeden namelijk.


Hoi @Tomnon . Welkom op het forum.

Vervelend en jammer dat de boel vernield is. Zoals Ward al aangaf kun je dit het beste bij de netbeheerder neerleggen. Als moderator van dit forum kan ik verder niks voor je doen. We verwijderen geen berichten als die niet tegen de huisregels in gaan. 

Ik hoop dat de hond snel op zijn gemak is! Die heeft hier vast een beter leven dan waar hij vandaan komt.