Skip to main content
Beantwoord

Schade aan binnen zonwering door hond bij glasvezelaanleg

• November 17, 2021
  • 28 reacties
  • 510 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

• Auteur
  • Topper
  • November 18, 2021

Hoi @Tomnon . Welkom op het forum.

Vervelend en jammer dat de boel vernield is. Zoals Ward al aangaf kun je dit het beste bij de netbeheerder neerleggen. Als moderator van dit forum kan ik verder niks voor je doen. We verwijderen geen berichten als die niet tegen de huisregels in gaan. 

Ik hoop dat de hond snel op zijn gemak is! Die heeft hier vast een beter leven dan waar hij vandaan komt.  

Lees jij mijn antwoord aan ward dan niet ? Ik bedank hem net ipv te klagen 🤔🤔🤔🤔

• Auteur
  • Topper
  • November 18, 2021

Hoi @Tomnon . Welkom op het forum.

Vervelend en jammer dat de boel vernield is. Zoals Ward al aangaf kun je dit het beste bij de netbeheerder neerleggen. Als moderator van dit forum kan ik verder niks voor je doen. We verwijderen geen berichten als die niet tegen de huisregels in gaan. 

Ik hoop dat de hond snel op zijn gemak is! Die heeft hier vast een beter leven dan waar hij vandaan komt.  

Lees jij mijn antwoord aan ward dan niet ? Ik bedank hem net ipv te klagen 🤔🤔🤔🤔

Dankjewel, idd… hondje heeft hier beter leven dan daar…..berichten antwoorden is niet mijn sterkste vak tijdens ik aan het werk ben 🙈🙈🙈🙈 sorry …. Fijne avond 😉

Erwin van KPN
Moderator

Geen probleem. Jij ook een fijne avond! :-)