Skip to main content

Ook toegestaan kastje plaatsen binnen . Van binnen naar buiten geboord met veel tegrote boor . Gevelsteen gesprongen en de rode draad 70cm los over de muur . Zou hersteld worden de stenen zijn meegenomen en er zou een kapje over de kabel. Ze laten niets meer van zich horen. Heb gemaild met de persoon die het veroorzaakt heeft3keer krijg geen and woord. Ben aan bellen maar wordt niet gehoord of geholpen Jan Hilbrands Assen .je hebt te maken met een onder aannemer

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

U bent hier bij de provider kpn.  Dat is een heel ander bedrijf.  De netwerkbeheerder die de aanleg doet is kpnnetwerk. Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens.  


Kpn netwerk kon mij niet helpen en moest een mail verzenden naar glasvezelplanning@allinq.nl dat heb ik vandaag gedaan dus wacht alles even een tijdje af.hopende dat het goed komt . Heb ook de mails verzonden van de persoon die niets meer van zich laat horen. 

Admin: Reacties samengevoegd met je eigen topic


Veel tegrote boor gebruikt . Gevelsteen gesprongen. Rode draad los over de muur . Zou hersteld worden . Ze komen niet meer opdagen


Dat is geen “heel ander bedrijf”. Dat is te makkelijk. Dit is een forum op de corporate website van KPN. Ik denk dat we allemaal de scheiding van de BV’s begrijpen, maar het zou de organisatie sieren als er voor Netwerk ook een ingang zou zijn op dit forum.


@BigChris dus jij gaat klagen bij de Etos als er bij AH geen cola is? Allebei Ahold.


Nee Joep, als een medewerker van Etos mijn huis sloopt en/of als een medewerker van AH mijn huis sloopt ga ik klagen bij Ahold.

Klanten bestellen een product bij KPN. KPN regelt vervolgens dat een eigen onderaannemer glas binnen komt brengen, dan mogen zij ook het loket zijn waar je terecht kunt als er klachten zijn.


Als de stroom uitvalt bel je de netwerkbeheerder zoals Stedin of Enexis.  Niet je energieleverancier.  Zo is het ook met glasvezel. Heb je geen internetsignaal dan bel je de provider.  Graaf je in je tuin en trek je de glasvezel kapot dan bel je kpnnetwerk.


In heel veel meterkasten zit zelfs een sticker van de netwerkbeheerder. Bijvoorbeeld:

 


Hallo allemaal, mooie discussie hier! Op dit forum heb je contact met KPN de provider. Dat is inderdaad wat anders dan KPN Netwerk, KPN Wholesale etc. Je hebt nu echt te maken met de provider die jou van je internet/tv/mobiele abonnement voorziet.

 

@Jan Hilbrands blijf erachteraan gaan via het mailadres dat je hebt gekregen. Als er iets kapot gemaakt is, moet dat gewoon opgelost worden natuurlijk.